مدیر کل بیمه سلامت استان:

پرداخت به موقع مطالبات و ارائه خدمات مطلوب مهمترین عامل تداوم بیمه شدگان این سازمان می باشد/ ۱۱۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز دولتی و خصوصی پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۲۴۸۸
پرداخت به موقع مطالبات و ارائه خدمات مطلوب مهمترین عامل تداوم بیمه شدگان این سازمان می باشد/ ۱۱۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز دولتی و خصوصی پرداخت شد
دکتر غلامرضا کاظمی مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: پرداخت به موقع مطالبات مؤسسات و مراکز طرف قرارداد مهمترین عامل تداوم همکاری و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان این سازمان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر غلامرضا کاظمی به پرداخت مطالبات مؤسسات طرف قرارداد اشاره کرد و گفت : در بخش دولتی دانشگاهی بدهی بخشهای دارو و تجهیزات تا پایان بهمن ماه 1398 پرداخت شده است و مطالبات سایر بخشها تا پایان دی ماه تسویه حساب شده است و همچنین مطالبات سال 1398 مراکز خصوصی طرف قرارداد مانند آزمایشگاه ها ، درمانگاه ها ، مراکز فیزیوتراپی و داروخانه ها تا پایان بهمن ماه پرداخت گردیده است. که در این راستا بیش از 106 میلیارد ریال جهت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت گردیده است.

دکتر کاظمی آخرین پرداختی ها به مؤسسات و مراکز درمانی در سال 1399 را مورد بررسی قرار داده و گفت : در سال 1399 بیش از 70 درصد از مطالبات بیمارستانهای استان تا خرداد ماه سال جاری پرداخت شده است و همچنین بدهی مراکز خصوصی مانند داروخانه ها ، آزمایشگاه ها ، درمانگاه ها ، مطب های پزشکان و مراکز فیزیوتراپی تا پایان خرداد ماه پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان گفت : مطالبات دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد تا پایان خرداد ماه سال جاری پرداخت شده است. ایشان نیز بیان داشتند که هزینه های نسخ الکترونیک کلیه مؤسسات تا پایان خرداد ماه سال جاری تسویه حساب شده است. و همچنین مطالبات سطح یک روستایی بصورت علی الحساب تا تیر ماه سال جاری پرداخت گردیده است.

دکتر غلامرضا کاظمی خاطر نشان کرد و گفت : در راستای تداوم همکاری و تعامل بین اداره کل بیمه سلامت و همه مراکز و مؤسسات طرف قرارداد دولتی و خصوصی ، در مرداد ماه سال جاری بیش از 110 میلیارد ریال از مطالبات مراکز دولتی و خصوصی پرداخت شده است. امید است که با تعامل بیش از پیش اداره کل بیمه سلامت استان و مراکز و مؤسسات درمانی و با توجه به حمایت های بیمه سلامت استان از این مراکز شاهد خدمت رسانی و ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان این سازمان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز