معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری:

با بروز علایم سرماخوردگی اصول خودمراقبتی و قرنطینه را رعایت کنید

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۹:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۲۶۹۱
با بروز علایم سرماخوردگی اصول خودمراقبتی و قرنطینه را رعایت کنید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در فصل تابستان سرماخوردگی کمتر است گفت: با بروز علایم سرماخوردگی اصول خودمراقبتی و قرنطینگی را رعایت کنید.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ فریدون رحمانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان سرماخوردگی کمتر است افراد با بروز علایم سرماخوردگی احتمال ابتلا به کرونا را بدهند و ضمن رعایت خودمراقبتی، استراحت، اصول قرنطینگی را رعایت کنید.

او افزود: نسبت به شش ماه گذشته استان در بدترین وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته و همچنان نگرانی از بدتر شدن وضعیت طی هفته‌های آینده وجود دارد.

رحمانی اضافه کرد: با توجه به برگزاری مجالس عروسی در تعطیلات پیش از آغاز ماه محرم، با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا مواجه هستیم و این درحالی است، که اکثر مبتلایان بستری، مسن سالانی هستند که از منزل خارج نشده و توسط ناقلین بدون علامت یا بدون علامت گرفتار بیماری کرونا شده اند.

او ادامه داد: ناقلین بدون علامت یا با علایم خفیف و خطر جدی انتقال ویروس از طریق این افراد به مسن سالان و افراد داری بیماری زمینه‌ای در خانواده‌ها بر لزوم خودداری جوان‌تر‌ها از خیابان گردی، برگزاری محافل دوستانه و حضور در رستوران‌ها بدون توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی می‌افزاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز