مدیر کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

افتتاح و بهره برداری از پروژه حیاط طیبه یاسوج مهرماه ماه ۹۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۲۷۵۳
مدیر کل نوسازی مدارس استان خبر داد و گفت:پروژه حیاط طیبه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مهرماه ۹۹ افتتاح و به بهره برداری میرسد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛  پیروز کرمی در حاشیه بازدید از روند اجرایی این پروژه اظهار داشت:پروژه حیاط طیبه شهر یاسوج استان کهگیلویه وبویر احمد  در زمینی به مساحت  4000متر مربع  وزیربنای 3972متر مربع در 3طبقه روی زیر زمین  در جاده اصفهان واقع در بلهزار پایئن روبروی ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی احداث شده است.

 کرمی افزود :در زیرزمین  این پروژه عظیم به مساحت 876مترمربع  فضاهای نماز خانه .موتورخانه وآزمایشگاه های شیمی، فیزیک ، زیست شناسی و علوم طراحی شده و در طبقه ی همکف با زیر بنای1276متر مربع 9کلاس درس و فضا های اداری طراحی شده است.

وی در خصوص وضعیت سایر طباقات این پروژه گفت :در طبقه ی اول با زیر بنای 1382متر مربع 10کلاس درس، کتابخانه وفضاهای اداری مربوطه طراحی شده است ودر طبقه دوم با زیر بنای 396مترمربع سالن آمفی تائتر،اتاق سمعی وبصری، کارگاه هنرو فضاهای اداری مربوطه طراحی واجرا شده است .

کرمی عملیات تکمیلی این پروژه را در تاریخ 20/1/98توسط شرکت علم بتن بویر احمد اعلام واضافه کرد مبلغ قرارداد این پروژه 7میلیاردتومان براورد شده است.

کرمی در خصوص وضعیت پروژه گفت: این پروژه از لحاظ کیفی و پیشرفت فیزیکی از روند قابل قبولی برخوردار میباشد که 97درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیشرفت ریالی پروژه 62درصد میباشد.

 وی همچنین اضافه کرد :این پروژه سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول  و متوسطه دوم را پوشش میدهد ودارای دومحوطه جداگانه به متراژ2000متر مربع میباشد که به حول قوه الهی در مهر ماه 1399تکمیل وآماده بهره برداری میباشد و امید داریم دانش آموزان عزیزدر مراقبت و نگهداری از این فضای زیبا نهایت دقت را داشته باشند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز