مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت:

باید با تمام توان به ابزار روز در فضای سایبری مجهز شویم/باید با برگزاری رزمایش سایبری از این حوزه در برابر تهدیدات و آسیب های مختلف محافظت کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۵۳۰۲۶
باید با تمام توان به ابزار روز در فضای سایبری مجهز شویم/باید با برگزاری رزمایش سایبری از این حوزه در برابر تهدیدات و آسیب های مختلف محافظت کرد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت کشور‌ با بیان این که رزمایش سایبری بیمه سلامت موجب ارتقاء کیفیت خدمات می شود، گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت به مردم باید شاخص ها و ظرفیت ها در فضای سایبری ارتقاء پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هاشمی با اشاره به این که در سال های اخیر جنگ، جدال و دفاع به سمت جنگ اندیشه ها، جدال در فضای مجازی و بستر سایبری حرکت کرده، افزود: در ایران بعد از یک دوره درخشانی که با اندیشه و علوم انسانی دیگران را به چالش می کشیدیم، دچار رکود شدیم و دنیای غرب اندیشه های اشتباه خود را با کمک عده ای ناآگاه خبره به ما تحمیل کرد.

ایشان اضافه‌کرد: بسیاری از اندیشمندان ما از جمله شهید مرتضی مطهری فرصتی یافتند که بسیاری از شبهات و کج روی ها را در حوزه اندیشه پاسخ دهند.

 هاشمی یادآور شد: علوم حوزه انسانی و اندیشه در کشور باید بیش از گذشته تقویت شود.

این مسئول با ذکر این‌نکته که فضای سابیر از آنجایی که در غرب متولد شده است، دی. ان. ای مطلوبی به ویژه برای استفاده ما ندارد، تصریح کرد: بر اساس آیه شریفه قرآن کریم ما باید با تمام توان به ابزار روز که همان‌فضای مجازی و سایبری است، مجهز شویم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت کشور در ادامه گفت: در دنیای امروز هجمه های مختلفی که بر علیه نظام و انقلاب اسلامی انجام می شود در حوزه نرم افزاری و سایبری است.

ایشان افزود: در حدود ۲ هزار سایت در بیرون از کشور برای تغییر سبک زندگی ما با حمایت دشمنان فعالیت می کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه ریزی گسترده ای در حوزه سایبری انجام داده اند و در فضای سایبری هجمه های مختلفی علیه کشور صورت می گیرد که باید با برگزاری رزمایش سایبری از این حوزه در برابر تهدیدات و آسیب های مختلف محافظت کرد.

این مسئول افزود: ؛ ما امروز به فعالیت بیشتر در فضای سایبری نیاز داریم و باید این فضا را تا حد توان در اختیار بگیریم و در این فضا از ارزش های دینی و اسلامی خود دفاع کنیم.

هاشمی تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مردم از این فضا استفاده کنیم و مطابق با نیاز روز جامعه فعالیت داشته باشیم.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سلامت کشور با اشاره به این که در حوزه بیمه سلامت کشور توجه به فضای سایبری آغاز شده، اضافه کرد: شوراهای اطلاع رسانی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات تشکیل و از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی به مردم و بیمه شدگان استفاده شده است.

ایشان اضافه کرد: هدف مهم ما در رزمایش سابیری، بیان موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

هاشمی با بیان این که برکت خون شهیدان درحال توسعه است، خاطرنشان کرد: باید توانمندی های حوزه سایبری بیان و توجه مسئولان و نهادهای مختلف به حوزه فضای سایبری معطوف شود.

ایشان افزود: رزمایش سایبری یک فضای ذهنی مناسب در راستای صیانت از حوزه سایبری ایجاد می کند.

هاشمی تصریح کرد: رزمایش سایبری بیمه سلامت با تکیه بر ظرفیت‌های فضای مجازی در جهت ارتقا کیفی ارائه خدمات به شهروندان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه به گیرندگان، خدمت دهندگان و سیاست گذران خدمت در سازمان بیمه سلامت برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز