استاندار؛

مدارس و دانشگاه های استان مرکزی تا اول مهر غیرحضوری برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۳۰۸۲
مدارس و دانشگاه های استان مرکزی تا اول مهر غیرحضوری برگزار می‌شود
استاندار مرکزی گفت: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه ۳۳ شهر استان به علت شیوع ویروس کرونا تا اول مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از اراک  ، سیدعلی آقازاده  در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی افزود: در بخش‌های روستایی تصمیم بازگشایی مدارس برعهده کمیته سه نفره متشکل از فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و شبکه بهداشت هر شهرستان است.

وی اظهار داشت: قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، نشستی در استان برگزار و برای چگونگی بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تصمیم‌گیری خواهد شد تا نگرانی خانواده‌ها کمتر شود.

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی نیز مانند سایر استان‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و از آن عدول نمی‌کند.

آقازاده افزود: برای برگزاری کلاس‌های برخط لازم امکانات آموزشی فراهم باشد که این مهم در همه نقاط استان امکان پذیر نیست و باید برای آن تصمیم‌گیری شود.

وی اظهار داشت: در روستاها و مناطق کم جمعیت که از لحاظ ویروس کرونا پاکتر هستند، تصمیم بازگشایی مدارس با ستاد سه نفره شهرستانی است.

استاندار مرکزی گفت: مسئولان به این مهم توجه داشته باشند که برگزار نشدن مدارس در آینده سبب ترک تحصیل دانش آموزان می‌شود که باید به این واقعیت نیز توجه داشت.

آقازاده افزود: توان کادر درمان در ۶ ماه اخیر به حداقل رسیده و برخی از آنان نتوانسته‌اند به مرخصی بروند و انگیزه لازم برای کار را ادامه را ندارند بنابراین باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا بار سیستم درمان مضاعف نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز