پیام استاندار به مناسبت آغاز سال تحصیلی:

سال تحصیلی جدید با روش زندگی جدید / نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۳۵۷۱
سال تحصیلی جدید با روش زندگی جدید / نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور
معتمدیان بیان کرد: باید زندگی در شرایط خاص کرونایی را بیاموزیم و ضمن توجه دقیق به دستورالعمل‌های بهداشتی، با بهره‌جویی از روش‌های نوین و رفع نواقص سال گذشته، با تمام توان در راستای ارتقای آموزشی دانش‌آموزان تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی روز جمعه در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلیگفت: باید زندگی در شرایط خاص کرونایی را بیاموزیم و ضمن توجه دقیق به دستورالعمل‌های بهداشتی، با بهره‌جویی از روش‌های نوین و رفع نواقص سال گذشته، با تمام توان در راستای ارتقای آموزشی دانش‌آموزان تلاش کنیم.

محمد صادق معتمدیان  اظهار داشت: فرارسیدن سال تحصیلی جدید، نویدبخش دوره جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت‌ساز تعلیم و تربیت و حرکت به سمت فتح قله‌های رفیع دانش است.

وی افزود: فصل جدیدی از حیات علمی کشور پیش روست و این روزها را باید سرآغاز لبخند و شادی فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه‌جانبه میهن را در سر می‌پرورانند؛ بی‌شک مدرسه دومین خانه، مأمن آینده‌سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم‌اندوزی و نگاه توسعه‌نگر داشت.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: توسعه فرهنگی استان خراسان جنوبی، مرهون تلاش بی‌وقفه معلمان، فرهنگیان و اساتید دلسوزی است که درس عشق دادند و مشق ایمان کردند تا این خطه نخبه‌پرور و عالم‌خیز، به مهد پرورش «پدران علم» کشور در علوم گوناگون تبدیل شود.

وی گفت: نیمه شهریور امسال در شرایطی به استقبال بازگشایی مدارس می‌رویم که ایران عزیز، با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و این میهمان ناخوانده، همه امورات کشور را تحت تأثیر خود قرار داده است؛ لیکن باید زندگی در شرایط خاص کرونایی را بیاموزیم و ضمن توجه دقیق به دستورالعمل‌های بهداشتی، با بهره‌جویی از روش‌های نوین و رفع نواقص سال گذشته، با تمام توان در راستای ارتقای آموزشی دانش‌آموزان تلاش نماییم.

معتمدیان افزود: اینجانب فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به صاحبان خرد و اندیشه، به ویژه فرهنگیان ارجمند و دانش‌آموزان عزیزِ بهارستان علم و ادب، تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مزین به نام «جهش تولید» شده است، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم؛ ان‌ شاءالله.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز