مدیر آموزش و پرورش خمین؛

محور برنامه‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید تصمیمات ستاد ملی و استانی  مبارزه با کرونا است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۳۶۵۱
محور برنامه‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید تصمیمات ستاد ملی و استانی  مبارزه با کرونا است
مدیر آموزش و پرورش خمین گفت: ۱۷ هزار و ۷۰۱ دانش‌آموز این شهرستان روز شنبه سال تحصیلی را آغاز کردند و ۲۴۰ مرکز آموزشی در زادگاه امام راحل میزبان آنان است.

به گزارش برنا از اراک ،  عبدالرضا پیرحسین‌لو  در آیین نواختن زنگ بازگشایی سال تحصیلی جدید در دبستان دخترانه الزهرا (س) در خمین افزود: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خمین در ۱۰۵ مرکز آموزشی  فعالیت‌های تربیتی و آموزشی را پی می‌گیرند.
مدیر آموزش و پرورش خمین اظهار داشت: ۷۲ واحد آموزشی در مناطق روستایی این شهرستان و ۳۳ واحد ابتدایی در حوزه شهری برای خدمات آموزشی به دانش‌آموزان خمین دایر است.
پیرحسین‌لو گفت: یک‌هزار و ۶۳۳ دانش‌آموز کلاس اولی در خمین فصل آموزش رسمی خود را با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز کردند.
وی با اشاره به آموزش غیرحضوری تا پایان شهریورماه در استان مرکزی، تاکید کرد: تمهیدات برای آغاز سال تحصیلی جدید و ارایه محتوای الکترونیکی آموزشی به دانش‌آموزان خمین در شرایط کرونا اندیشیده شده است.
مدیر آموزش و پرورش خمین افزود: ۴۰ درصد دانش‌آموزان این شهرستان پارسال  به‌دلیل نبود زیرساخت‌ اینترنتی در برخی روستاها از خدمات آموزشی فضای مجازی و شبکه شاد محروم بودند که این نقیصه با آغاز سال تحصیلی جدید  و با برنامه‌ریزی‌ انجام شده و ارایه محتوای الکترونیکی ا در حال رفع شدن است.

پیرحسین لو ادامه داد: محور برنامه‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید تصمیمات ستاد ملی و استانی  مبارزه با کرونا است و در صورتی که بنابر تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا آموزش حضوری در مدارس آغاز شود تمام مراکز آموزشی خمین آمادگی آموزش به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز