نایب رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

درخشش بانوان نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۳۶۹۵
درخشش بانوان نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور
پرآور نایب رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد از درخشش بانوان نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر و افزود:در این رقابتها بانوان کهگیلویه وبویراحمدی موفق به کسب چهارم مدال رنگارنگ این مسابقات شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ پرآور نایب رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد از درخشش بانوان نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی کشور خبر و افزود:در این رقابتها بانوان کهگیلویه وبویراحمدی موفق به کسب چهارم مدال رنگارنگ این مسابقات شدند.
 
معصومه پرآور ،نایب رئیس هیات کونگفو استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :در جریان رقابتهای قهرمانی کشور سبک ممای رده سنی نوجوانان که بصورت مجازی برگزار شد ،بانوان کونگفو کار استان موفق به کسب یک مقام دومی ،دو مقام سومی و یک مقام چهارمی این رقابتها شدند.
پرآور ،نایب رئیس هیات کونگفو استان در خصوص نفرات برتر این مسابقات اظهار داشت:در این مسابقات زهرا الوندی در فرم1 به مقام دوم دست یافت.نگار جانی پور در فرم 4 و آیدا فدایی در فرم 5 مقام سوم را کسب کردند و نازنین الوندی در فرم 3 چهارم شد.
 
نایب رئیس هیات کونگفو کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام سوم تیمی بانوان استان در این رقابتها خبر وتصریح کرد :در قسمت تیمی این مسابقات تیم بانوان کونگفو کهگیلویه وبویراحمد بعد از تیم های خراسان رضوی و تهران الف مقام سوم تیمی این مسابقات را کسب کرد.

 

نظر شما