مدیرکل عنوان کرد؛

کسب رتبه نخست کیفیت پست استان مرکزی در کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۴۳۴۸
کسب رتبه نخست کیفیت پست استان مرکزی در کشور
 مدیر کل پست استان مرکزی گفت : این اداره کل در ارزیابی عملکرد شاخص های کیفی در مرداد ماه سال جاری موفق به کسب رتبه اول کشور شد.

 به گزارش برنا از اراک محمد رضا عباسی اظهار داشت: اداره کل پست استان مرکزی در بین تمامی ادارات پست کشور و مناطق پستی تهران در پایش و ارزیابی شاخص های کیفی در مرداد ماه سالجاری رتبه نخست کشوری را کسب کرد .

 وی بیان داشت ::موفقیت کسب شده ماحصل تعامل و تلاش تمامی همکاران اداره کل در سطوح مختلف می باشد که شاخص های کیفی را بصورت مستمر و هدفمند کنترل می کنند و با برنامه ریزی دقیق و منسجم ، تعیین معین کیفیت برای شهرستان ها و تعریف شاخص های کیفی بومی بر اساس مقتضیات استانی توانستند رتبه اول کشوری را کسب نمایند.

عباسی اعتقاد به کیفیت را یک باور دانست و گفت: ارائه خدمات متنوع ،نوین و با کیفیت در کنار کسب رضایت و تکریم مشتریان می تواند مراجعین را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

مدیر کل پست استان مرکزی افزود: امید است با همت و تلاش مجموعه همکاران سختکوش پست استان بتوانیم بیش از بیش سرویس ها و خدمات متناسب با نیاز روز ادارات ،شرکت ها و مردم را ارائه و با نظارت مستمر بتوانیم جایگاه استان را در شاخص های درآمدی و کیفیت حفظ و ارتقا دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز