فرمانده پایگاه مقاومت شهید خیراندیش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۴۴۵۷
فرمانده پایگاه مقاومت شهید خیراندیش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت شهید خیراندیش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مدیرکل این نهاد و مسئول سازمان بسیج ادارات استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت شهید خیراندیش کمیته امداد استان، گفت: بسیج خانه سخاوتمندان است و تا زمانی که تفکر بسیجی بر جامعه حاکم باشد، حکومت یک حکومت علوی خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه حضور بااقتدار بسیجیان و کارکنان بسیجی ادارات درصحنه‌های مختلف و به‌ویژه در شرایط دشوار کشور هموار ه تعیین‌کننده است، افزود: بسیجی پست نیست، یک وظیفه است، بسیجی افتخار است و باید از آن حراست کنیم. 

مبشری بابیان اینکه ترویج و توسعه تفکر و فرهنگ بسیج می‌تواند زمینه‌ساز اقتدار کشور باشد، تصریح کرد: داشتن روحیه بسیجی موجب افزایش توانمندی کارکنان برای ارائه خدمت بی‌منت به مردم و به‌خصوص نیازمندان است. 

وی با تأکید بر اینکه بسیجی در کمیته امداد باری از دوش نیازمندان و محرومان برمی‌دارد، گفت: کارکنان کمیته امداد در همه حال با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تند پور مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بابیان اینکه بسیجی با تفکر و روحیه انقلابی و جهادی خود در جهت رفع مشکلات مردم و خدمت بی‌منت گام برمی‌دارد، گفت: جهت هم‌افزایی با به‌منظور از رفع فقر از جامعه و به‌خصوص در استان، برای استفاده از توان و ظرفیت بسیج در حل مشکلات مردم آمادگی لازم را داریم. 

وی تصریح کرد:  از مسئولان و به‌خصوص بسیج ادارات می‌خواهیم که به‌صورت انقلابی، جهادی و بسیجی در میان مردم حضور پیدا کنند و خدمت صادقانه و بی‌منت و فارغ از جناح‌های سیاسی در اولویت کاری خود قرار دهند و در اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در بین مردم و حل مشکلات آنان اقدامی جدی داشته باشند . 

 شایسته ذکر است در پایان این مراسم سید رضا موسوی مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید خیراندیش این نهاد معرفی و از خدمات خداخواست روحیانی تقدیر شد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز