مدیرکل پست استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

عرضه تولیدات زنان کارآفرین استان توسط اداره کل پست در بازار الکترونیک

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۴۷۷۰
عرضه تولیدات زنان کارآفرین استان توسط اداره کل پست در بازار الکترونیک
مدیر کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک تفاهم نامه میان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و اداره کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف حمایت از توانمندی های زنان سرپرست خانوار و دارای مشاغل خانگی منعقد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، هادی خسروی فرد مدیرکل پست این استان اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه اداره کل پست استان متعهد است خدمات بازاریابی و فروش را به صورت رایگان به بانوان کارآفرین ارائه نماید. 

این مقام مسئول با اشاره به لزوم حمایت از کارآفرینان افزود: بر این اساس در سامانه «بازار الکترونیک شرکت پست» به آدرس https://ebazar.post.ir غرفه مجازی و فضای الکترونیکی برای زنان سرپرست خانوار فراهم شده و آنان می توانند محصولات تولیدی خود را در این فضا عرضه کرده و به فروش برسانند.

خسروی فرد تصریح کرد: آموزش به زنان کارآفرین در حوزه تجارت الکترونیک، قبول، ارسال و توزیع تمامی مرسولات مشتریان مشاغل خانگی و جمع آوری مرسولات پستی از محل استقرار امور زنان کارآفرین، استفاده از ظرفیت فضا و امکانات تبلیغاتی پست به منظور تبلیغ کارهای تولیدی بانوان کارآفرین نیز از جمله خدماتی هستند که اداره کل پست استان به استناد این تفاهم نامه به زنان سرپرست خانوار کارآفرین ارائه می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز