سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارش تخلفات اقتصادی در حوزه توزیع گاز مایع

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۱:۴۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۵۴۲۴
سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارش تخلفات اقتصادی در حوزه توزیع گاز مایع
تهوری بیان کرد: سازمان صمت استان نیز در راستای وظایف نظارتی خود همکاری و همراهی کامل را با شرکت پخش فراورده های نفتی استان جهت اجرای موفق این طرح تاکنون داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: سامانه 124 و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان ها آماده دریافت گزارشات و برخورد با تخلفات حوزه توزیع گاز مایع در استان می باشند.

علی تهوری با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی، از تاریخ یکم مردادماه 99 کلیه متقاضیان دریافت کپسول گاز مایع می بایست جهت ثبت نام و تخصیص سهمیه با قیمت مصوب و همچنین احراز هویت از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف) اقدام نمایند.

تهوری ادامه داد: سازمان صمت استان نیز در راستای وظایف نظارتی خود همکاری و همراهی کامل را با شرکت پخش فراورده های نفتی استان جهت اجرای موفق این طرح تاکنون داشته است.

وی تصریح کرد: با تشدید نظارت ها بر شبکه توزیع و جذب گاز مایع، با همکاری نمایندگان شرکت نفت و آتش نشانی استان شرکت های موزع، عوامل توزیع و حتی واحدهای صنفی در حوزه گاز مایع مورد بازرسی و نظارت تیم های بازرسی و تخصصی در قالب گشت های مشترک قرار گرفتند و این موضوع به اتاق های اصناف و ادارات شهرستانی نیز به منظور نظارت و برگزاری گشت مشترک ابلاغ شده است.

تهوری با اشاره به گلایه مندی و نارضایتی در خصوص ایجاد صف در دریافت کپسول گاز مایع گفت: ایجاد صف با توجه به پراکندگی جمعیتی در حوزه شهری، روستایی و عشایری ارتباط مستقیم با نحوه اجرای طرح و همچنین چگونگی توزیع از سوی متولیان این امر دارد که عدم ثبت نام برخی از متقاضیان در سامانه و همچنین اعلام همراه داشتن کارت ملی سرپرست خانوار برای دریافت کپسول از سوی این افراد از جمله عوامل ایجاد صف و نارضایتی مردمی می باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان معاونت بازرسی این سازمان، پیشنهادات اجرایی و نظرات کارشناسی این سازمان به صورت مکتوب به مسئولین ذیربط و متولیان این طرح داده شده است تا ضمن اجرای طرح نارضایتی مردمی به حداقل برسد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: اطلاع رسانی برای ثبت نام در سامانه تجارت آسان و سامانه سدف به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir نیز از طرق مختلف به واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی از سوی سازمان صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز