استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۵۶۱۰
موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موافقت معاون عمرانی وزیر کشور با اختصاص اعتبار بلاعوض به شهرداری های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشوردیدار و گفتگو کرد.

 کلانتری در این دیدار به طرح مشکلات مالی، نیروی انسانی، خدمات رسانی شهرداری های استان، نیاز به منابع مالی،  تجهیزات و ماشین آلات اشاره کرد و گفت: باتوجه به نوپا بودن برخی از شهرداری های استان انتظار می رود در مسائل مختلف به آنها توجه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارکنان شهرداری پیشانی شهر هستند، گفت: می طلبد با کمک در رفع مشکلات مالی شهرداری ها این قشر تلاشگر بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرند.

وی از معاون عمرانی وزیر کشور برای بررسی و رفع مشکلات شهرداری های استان و سفر به استان دعوت کرد.

 جمالی نژاد  نیز قول مساعد داد تا در اولین فرصت در استان حضور یافته و مشکلات شهرداری ها و دهیاری های استان را از نزدیک بررسی کند.

گفتنی است در این نشست با اختصاص اعتبارات بلاعوض از محل ماده ۵۸ قانون جهت کمک به هزینه های جاری و مشارکت در امر پروژه های شهرداری های استان و ابلاغ به استان تا ۱۰ روز آینده موافقت شد.

فیلی معاون عمرانی استانداری نیز در ابتدای این نشست گزارشی از آخرین وضعیت شهرداری ها و دهیاری های استان، بویژه مشکلات نیروی انسانی و امکانات ماشین آلاتی شهرداری ها را ارائه داد.

 

نظر شما