همزمان با دهه دوم محرم برگزار شد:

اجتماع بزرگ زنان عاشورایی در گچساران

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۵۸۳۲
اجتماع بزرگ زنان عاشورایی در گچساران
در این مراسم باشکوه مداحان اهل بیت علیهم السلام به سوگواری پرداختند و همه شرکت کنندگان این مراسم با بستن سربند لبیک یا زینب کبری سلام الله علیها و فریاد یا زینب با عقیله بنی هاشم پیمان مجدد و ناگسستنی امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اجتماع بزرگ زنان عاشورایی با ندای لبیک یا زینب کبری سلام الله علیها توسط بسیج دانشجویی شهرستان گچساران و باشت با رعایت پروتکل های بهداشتی در جوار بارگاه مطهر شهدای گمنام این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم حجت‌الاسلام رشیدی کیا، امام جمعه موقت گچساران به گوشه ای از مجاهدت های شیر زنان اسلام  اشاره کرد و گفت:حضرت زینب کبری سلام الله علیها بهترین الگوی صبر و مقاومت برای زنان جامعه اسلامی است و دوری از الگوهایی غربی  برای نسل جوان و اهتمام به شناخت الگوهای زنان مسلمان و خدمات بی شائبه  آنان از صدر اسلام تاکنون بسیار حایز اهمیت است.

در این مراسم باشکوه نمایشگاه عکسی از خدمات زن مسلمان از صدر اسلام، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و جهادگران خواهر بسیج دانشجویی شهرستان گچساران و باشت که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز با تولید ماسک و دستکش خدمت عظیمی به جامعه و آحاد مردم نموده بودندنیز  دایر شده بود.

ضمنا کارگاه های مشاوره و تولید ماسک همزمان در این مراسم گوشه  ای از مجاهدت های زن مسلمان را به نمایش گذاشت هرچند نیز در قسمتی از این مراسم خواهران دانشجو روایت درد و رنج و صبر و تحمل زنان را در واقع عاشورا به نمایش گذاشتند.

درپایان این مراسم باشکوه مداحان اهل بیت علیهم السلام به سوگواری پرداختند و همه شرکت کنندگان این مراسم با بستن سربند لبیک یا زینب کبری سلام الله علیها و فریاد یا زینب با عقیله  بنی هاشم پیمان مجدد و ناگسستنی امضا کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز