رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

۱۶۶۸ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال برای اصناف متخلف کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۵۸۴۲
۱۶۶۸ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال برای اصناف متخلف کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: امسال در راستای کنترل و نظارت بر بازار در استان با انجام ۳۷ هزار و ۴۴۵ فقره بازرسی، تعداد یک هزار و ۶۶۸ پرونده تخلف برای اصناف متخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سالار حسین پور اظهار داشت: این بازرسی ها منجر به تشکیل یک هزار و ۶۶۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۲۴ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال شد.

حسین پور افزود: این پرونده ها در استان برای رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین امسال در ۶۸۵ گشت مشترک با دیگر نهاد های نظارتی، ۲ هزار و ۸۲۷ فقره بازرسی از واحد های نانوایی استان انجام شد.

حسین پور عنوان کرد: این بازرسی ها منجر به تشکیل ۲۶۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی۸۶۲ میلیون ریال شد که برای رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد یک هزار و ۷۷۸ فقره بازرسی انجام شده و ۱۵ فقره پرونده قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اعلام کنند.

 

نظر شما