رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛

پنج دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در استان مرکزی معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۱:۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۶۰۰۷
پنج دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در استان مرکزی معرفی شدند
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی از معرفی ۵ دستگاه اجرایی برتر در قالب جشنواره شهید رجایی در استان خبر داد.

به گزارش برنا از  ارا‌ک ، رقیه یادگاری نوزدهم شهریورماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و ستاد جشنواره شهید رجایی استان مرکزی، با اشاره به ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در دو سطح عمومی و اختصاصی، اظهار کرد: ارزیابی‌ها در سطح عمومی براساس ۶ محور و ۱۴۰۰ شاخص و در سطح اختصاصی در ۱۵۶ محور و ۷۶۰ شاخص برای ۵۰ دستگاه اجرایی انجام شده است.

وی افزود: طی ارزیابی‌های چهار ماهه، پنج دستگاه اجرایی در پنج گروه(دو دستگاه از حیث بیشترین رشد کسب شده طی دو سال اخیر به همراه تیم‌های کاری چهارنفره و سه دستگاه به جهت انجام فعالیت و کارویژه‌) مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

یادگاری گروه‌های پنجگانه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۸ را شامل گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، گروه تولیدی و خدماتی، گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت، گروه سلامت و رفاه اجتماعی و گروه عمومی و قضایی عنوان کرد و افزود: هر دستگاه اجرایی که از مجموعه دو هزار امتیاز در نظر گرفته شده بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان دستگاه برتر در یک گروه معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه میانگین امتیاز استان در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته برابر با ۱۵۲۲.۲ بوده است، گفت: در این راستا میانگین امتیاز گروه آموزشی ۱۴۹۲.۵۷، گروه تولیدی ۱۵۰۰.۸، گروه زیربنایی ۱۵۳۸.۳۷، گروه سلامت ۱۴۹۴.۸۷ و گروه عمومی ۱۵۹۵.۷۵ برآورد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: در گروه آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای، در گروه تولیدی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی، در گروه زیربنایی شرکت آب و فاضلاب، در گروه سلامت اداره کل بیمه سلامت و در گروه عمومی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان مرکزی بیشترین امتیاز را دریافت کردند.

یادگاری با اشاره به اینکه ادارات کل راهداری و منابع طبیعی استان در دو ساله اخیر بیشترین میزان رشد را در کسب امتیازات و ارزیابی‌ها داشتند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و شرکت شهرک‌های صنعتی به دلیل اقدام و کارویژه‌ها نیز برتر شناخته شدند، همچنین دانشگاه علوم پزشکی نیز به دلیل مبارزه با کرونا شایسته قدردانی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز