۱۳۸ مورد خدمات عمرانی با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۵۶۲۸۱
۱۳۸ مورد خدمات عمرانی با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳۸ مورد عملیات عمرانی در زمینه ساخت، خرید، بهسازی، مقاوم‌سازی و تعمیرات کلی و جزئی در سال جاری به مددجویان این نهاد ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پنج‌ماهه سال جاری  ۱۳۸ مورد خدمات عمرانی درزمینه ساخت مسکن، خرید، بهسازی، مقاوم‌سازی، بازسازی، تعمیرات کلی و جزئی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام روستایی و شهری به مددجویان تحت حمایت ارائه شد.

وی بابیان اینکه تأمین سرپناه امن و فراهم کردن زمینه آسایش و گذران زندگی مددجویان تحت حمایت همواره در اولویت برنامه‌ریزی‌های این نهاد است، گفت: یک میلیارد و ۱۲۰میلیون تومان اعتبار در این زمینه هزینه شده است. 

مبشری یادآور شد: در سال گذشته ۲۵۶۸ مورد عملیات عمرانی برای مددجویان انجام شده که در این رابطه حدود ۹۰۰ مورد ساخت مسکن به‌خصوص در مناطق محروم و روستاها و بقیه در زمینه تعمیرات، ایجاد سرویس‌های بهداشتی و سایر تعمیرات اساسی خانواده‌ها بوده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رویکرد این نهاد در ارائه خدمات مسکن به نیازمندان تأمین مسکن نیازمندان با رعایت الگوی اسلامی ایرانی از طریق کمک به تعمیرات، بهسازی، مقاوم‌سازی، ساخت، خرید، ودیعه و اجاره واحدهای مسکونی با اولویت تعمیرات، بهسازی و مقاوم‌سازی است.
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد اولویت تأمین مسکن را برای مددجویان مناطق روستایی و محروم در دستور کار دارد، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت یاری کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز