استاندار؛

اختصاص ۳ میلیارد ریال بودجه برای دانشگاه فرهنگیان در استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۹:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۶۴۳۵
اختصاص ۳ میلیارد ریال بودجه برای دانشگاه فرهنگیان در استان مرکزی
استانداری مرکزی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از دانشگاه فرهنگیان، سه میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری برای ایجاد سرور، آبرسانی و خرید تجهیزات به این دانشگاه در استان اختصاص یافت.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده  در نشست کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از دانشگاه فرهنگیان حجت را بر همگان تمام کرده و نیاز است سایر دستگاه‌ها نیز با تمام توان حمایت از این دانشگاه را برای حفظ و توسعه این مرکز آموزشی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: حمایت از دانشگاه فرهنگیان این استان به عنوان مرکز تربیت نیروهای انسانی که وظیفه آموزش به دانش آموزان و نسل آینده کشور را برعهده دارد، از سوی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

استاندار مرکزی در خصوص پیگیری اختصاص ۵۰ هکتار از اراضی دانشگاه آزاد اسلامی این استان به دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به تهیه طرح  از سوی دانشگاه آزاد برای این اراضی، امکان واگذاری آن به دانشگاه فرهنگیان پایین است.

آقازاده افزود: اختصاص زمین در اطراف شهر جدید امیرکبیر و شهر مهاجران به دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی قابل بررسی بوده و  واگذاری زمین از مرکز شهرستان اراک به این دانشگاه نیز در دستور کار استانداری استان قرار دارد.

وی ادامه داد: چهار- پنج نقطه در استان مرکزی باید با بررسی مسائل حقوقی از سوی معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری این استان برای ایجاد دانشگاه فرهنگیان به کمیته استانی هیات امنای دانشگاه معرفی شود تا در خصوص آن تصمیم گیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز