تجمع اعتراضی‌ یاسوجی ها در محکومیت‌ توهین به پیامبر اسلام (ص)/ آیت الله ملک حسینی؛

توهین به نبی اکرم توهین به همه پیامبران است

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۶۵۰۷
توهین به نبی اکرم توهین به همه پیامبران است
شهروندان یاسوجی در اعتراض به اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام(ص) در این مقابل مصلی بزرگ این شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در راستای محکوم کردن نشریه فرانسوی و حرکت رذیلانه و ضد انسانی و ضد اخلاقی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام و کتاب مقدس و آسمانی قرآن عظیم شهروندان یاسوجی همانند مردم سراسر کشور تجمع اعتراضی نسبت به این کارشنیع داشتند.

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کرن نشریه فرانسوی در اهانت  به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، گفت: همه شما امروز برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام آمده اید، این اهانت ها نشان از عزت، اقتدار و زنده بودن مکتب اسلام و قرآن دارد.

وی ابراز داشت : اگر اسلام و قرآن زنده نبود هرگز این هتک حرمت ها رخ نمی داد و  در این مصیبت ها خدا را شاکریم زیرا مصیبت جایگاه صبر  و زمینه بیداری ، عزت و استمرار نور الهی در هستی است.

آیت الله ملک حسینی در جمع مدم یاسوج گفت :آیا آن روز که قرآن مورد هتک قرار گرفت، قرآن و نام پیامبر از بین رفت؟ گفتند این پیامبر دروغ بافته است، آیا این اعجاز نابود شد؟ هر روز توهین نثاری پیامبر می شد اما این ارزش های پیامبر اکرم و اسلام بود که باقی ماند.

وی تاکید کرد :خداوند هتک دشمن را بازگو کرد تا دفاع خود را از قرآن بگویید و این هتک سبب نابودی دشمن می شود و باید پاسخ هتک دشمن را گفت تا بشر بیدار شود.

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد :دشمنان آخرین تیر و ترکش های خود را به سمت پیامبر روانه کردند اما خداوند خواست این اعجاز برای بشر و آینده او، سعادت و خوشبختی او ماندگار بماند.

او با اشاره به اینکه رمز سوزش و دشمنی دشمن نسبت به پیامبر به دلیل نفس بیداری، زنده بودن است گفت : افتخار پیامبر اسلام ما زنده بودن قرآن است و باید با این پیامبر بجنگند،

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان اظهار داشت :دشمن باید بداند توهین به نبی مکرم تنها توهین به او نیست بلکه توهین به همه پیامبران است و اگر امروز نامی از قرآن و پیامبر نبود نامی از پیامبر و دیگر کتب آسمانی نبود و دشمنی با پیامبر و قرآن دشمنی با بشریت و دیگر ادیان است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۹۶۱ به ارزش های فرانسه توهین شد  و آیا آن نشریه بسته شد؟ تاکید کرد : پیامبر شخصیتی جهانی و الهی بود به بهانه آزادی بیان سکوت می کنید لعنت بر این آزادی بیان.

ملک حسینی خطاب به مردم گفت :امروز جزء رسوایی برای آنها نخواهد داشت و نباید تردید کرد و پرچم های در دست شما سبب بیداری آیندگان خواهد شد.

وی همچنین گفت : قرآن و نبی اکرم فطرت بشر است و توهین به نبی اکرم توهین به فطرت بشر است اما خداوند دین را زنده و پایدار قرار نمی‌دهد جز در زبان و اذهان انسان های مومن شما غیرتمندانه و غیرتمندانه  انده ایدد و نقش خود را در پایداری نام و کتب نبی مکرم اسلام ایفا کردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز