مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی جهت تشریح:

پویش طرح آجر به آجر

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۵۶۵۲۴
پویش طرح آجر به آجر
مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در این طرح با ایجاد زمینه مشارکت همگانی – تعمیر-تجهیز-تخریب وبازسازی-تهیه تجهیزات وساخت فضاهای جدید آموزشی انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد؛ پیروز کرمی در برنامه زنده نگاه روز  که از شبکه استانی {دنا } پخش میشد پویش طرح آجر به آجررا  از برنامه های سند تحول بنیادین در زیر نظام فضا وتجهیزات دانست و افزود: در قالب این طرح تمامی مردم می توانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه مدارس نیازمند حمایت را انتخاب واز کمترین مبلغ به میزان 10 هزار تومان تا امکان تمکن مالی به ساخت وتجهیز مدارس کمک نمایند.

کرمی اظهار کرد:  در سالهای اخیر شاهد توجه دولت در بحث پروژه های مشارکتی در نوسازی مدارس بوده ایم  و در سال 1399 جهت احداث و تکمیل پرو ژهای خیری اعتباری بالغ بر 3000میلیارد تومان  برای کشور در نظر گرفته شده است .

وی اشاره ای به پروژه های در دست اجرا کرد و افزود :در حال حاضر 64 پروژه  .احداث فضا های  آموزشی ، نمازخانه و سالن های ورزشی با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان در قالب 260 کلاس درس در دست اجرا داریم.

مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد  در خصوص احداث پروژه های به دست مبارک خیرین مدرسه ساز گفت: در صورتی که در مناطق شهری 50 درصد و در روستاها وعشایر 30 درصد هزینه ساخت توسط خیرین تأمین شود بقیه را نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس تأمین وفضا ساخته می شود.

وی تأکید کرد: جهت مرتفع نمودن کمبود فضاهای آموزشی در استان دست خیرین مدرسه ساز کشور و استان را به گرمی می فشاریم و استدعا داریم که در این امر خیر و نیکو مشارکت داشته باشند.

کرمی در خصوص نحوه مشارکت خیرین مدرسه ساز گفت: سامانه ای با کد دستوری*6655*6699#  تنظیم و راه اندازی شده است و شماره حساب 0221056511003بانک ملی شعبه زاگرس یاسوج  جهت دریافت کمکهای خرد و کلان این عزیزان در نظر گرفته  شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز