مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری دوره مجازی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۶۵۸۰
برگزاری دوره مجازی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد
سرهنگ امیرعباس آسمند از برگزاری دوره آموزشی «آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس» ویژه دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت آنلاین برای همه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ویژه دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی به صورت آنلاین برای همه کارکنان دولت برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جهاد دانشگاهی استان از تاریخ 22شهریور تا 3مهر99 برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره از همه امتیازهای پیش‌بینی شده در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت برخوردار است، گفت: تاکنون بیش از 400 هزار نفر از کارکنان دولت در سطح کشور این دوره آموزشی را گذرانده‌اند.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بخشنامه شرکت در این دوره آموزشی را برای همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان ارسال و اطلاع‌رسانی لازم را انجام داده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز