۶۲میلیارد ریال به توسعه گردشگری آبشار بهرام بیگی در بخش پاتاوه اختصاص یافت

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۶۷۸۴
۶۲میلیارد ریال به توسعه گردشگری آبشار بهرام بیگی در بخش پاتاوه اختصاص یافت
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اختصاص62میلیارد ریال به توسعه زیر ساخت های گردشگری آبشار بهرام بیگی در بخش پاتاوه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید صفای بهمراه بخشدار بخش پاتاوه در بازدید از منطقه گردشگر پذیر آبشار بهرام بیگی،گفت: از این میزان اعتبار 30میلیارد ریال ااز محل اعتبارات ملی و استانی بوده و32میلیارد دیگز از محل تسهیلات ارزان قیمت این اداره کل است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال توسعه گردشگری در مناطق کم تر توسعه یافته است،اظهار کرد: برای توسعه زیر ساخت های گردشگری در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد 1030میلیارد ریال در قالب 9طرح جهش تولید اعتبار اختصاص یافته است.

عضو کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد،تصریح کرد: از این اعتبار تا کنون 20درصد به این اداره کل تخصیص یافته است.

صفایی تصریح کرد:  اولین پروژه جهش تولید استان در شهرستان لنده آغاز بکار کرده و بزودی منطقه گردشگر پذیر آبشار بهرام بیگی جهت جذب سرمایه گذار به فراخوان عمومی گذاشته می شود.

 آبشار بهرام بیگی یکی از زیباترین و جذاب ترین آبشارهای ایران است که در روستای بهرام بیگی بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

روستای دلی بهرام بیگی  در ۵۰ کیلومتری شمال غرب سی‌سخت و ۷۰ کیلومتری مرکز استان (یاسوج) قرار دارد.

 ارتفاع این روستا از سطح دریا ۱۵۵۰ متر است، آب و هوای روستای دلی بهرام بیگی در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در زمستان سرد است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز