کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان درمیان

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۷۱۵۳
کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان درمیان
فرمانده انتظامی شهرستان درمیان از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرهنگ حسن دشتستانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان درمیان در راستای طرح مبارزه با کالای قاچاق و کنترل محورهای عبوری به ۲ خودرو سواری مشکوک شدند و خودروها را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها مقدار هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و خودروها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی درمیان بیان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲ کیلوگرم شیشه از یک اتوبوس 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی از کشف ۲ کیلوگرم شیشه در بازرسی از یک اتوبوس در شهرستان بیرجند خبر داد.  

سرهنگ غلامرضا شاهوردی اظهار داشت: با تلاش‌های هدفمند، هوشمندانه و مجاهدانه ماموران ایست و بازرسی "علی آباد" شهرستان بیرجند، محموله ۲ کیلوگرمی شیشه از یک اتوبوس کشف شد.

وی افزود: این محموله توسط سوداگران مرگ از مرزهای شرقی وارد شده و در حال انتقال به عمق کشور بود که ماموران ایست و بازرسی علی آباد با اقدام عملیاتی و به موقع خودرو آنان را شناسایی و متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: پلیس مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان که امنیت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهدید قرار می‌دهند، برخورد قاطع و قانونی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز