مدیرکل ورزش و جوانان مرکزی عنوان کرد:

 ورزش نابینایان و کم‌بینایان مرکزی به جایگاه واقعی نزدیک است

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۳:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۷۲۹۴
 ورزش نابینایان و کم‌بینایان مرکزی به جایگاه واقعی نزدیک است
 مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سال های اخیر در ورزش استان مرکزی به ویژه در ورزش نابینایان و کم بینایان گام‌های موثر و تاثیرگذار برداشته شده است. 

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی  در آیین تجلیل از ورزشکاران و نام آوران هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان مرکزی اظهار کرد: در سال های اخیر در ورزش کم بینایان و نابینایان استان مرکزی حرکت های خوبی انجام شده است، که حاصل آن حضور ورزشکاران، مربیان و داوران این هیأت در رقابت های ملی و فراملی است.

وی افزود: این قشراز جامعه با تلاش و کوشش و استفاده از دانش روز در حوزه ورزش توانستند در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشند. حقدادی ادامه داد: گستردگی فعالیت های ورزشی استان مرکزی طی چند سال اخیر تغییر کرده است. چنانچه این گستردگی در بسیاری از هیأت های ورزشی، اگر استانی بوده ملی شده و ملی ها نیز فراملی شده است.

وی بیان کرد: در بیش از ۳۰ هیأت ورزشی استان ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش هستند. اعضای کادر فنی همچون داوران و مربیان نیز در عرصه های ملی و بین المللی حضور فعال دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: این مزیت ها برای ورزش استان مرکزی اگر به طور جدی حمایت نشود به تهدید تبدیل خواهند شد.

حقدادی یادآور شد: هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان به لحاظ نیروی انسانی یکی از هیئت‌های مطرح استان است و جامعه مخاطبان این هیأت ورزشی باید اضافه شود. بیماری کرونا نباید بهانه شود که در ورزش نقصان به وجود بیاید این نیازمند برنامه ریزی دقیق و منسجم نسبت به شرایط عادی است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: البته نباید فراموش کرد فعالیت‌های ورزشی همانند دیگر اصناف تحت تاثیر موضوع بیماری کرونا قرار دارد. اما باید با تدبیر و رعایت را پروتکل های بهداشتی فعالیت های ورزشی ادامه پیدا کند.

گفتنی است در پایان از ۲۸ ورزشکار، مربی، داور و تاثیر گذاران در ورزش کم بینایان و نابینایان استان مرکزی با اهدای لوح و هدایایی ؛ تقدیر شد.

 

نظر شما