از ابتدای سال جاری انجام شد؛

ارائه آموزش کمک های اولیه هلال احمر به ۱۲۸۰ نفر در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۷۵۹۳
ارائه آموزش کمک های اولیه هلال احمر به ۱۲۸۰ نفر در خراسان جنوبی
معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۲۸۰ نفر آموزش کمک های اولیه هلال احمر را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مسلم حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همگانی کردن آموزش های امدادی همواره در راس فعالیت های هلال احمر است، افزود: هلال احمر از طریق برگزاری دوره های عمومی و در قالب خانه های هلال، آموزش های کمک های اولیه را به قشر مخاطب ارائه می دهد. 

وی با بیان اینکه کمک های اولیه ضروری بوده و در یک همه گیری جهانی اهمیت بیشتری دارد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، ۲۲ شهریور ماه به عنوان روز جهانی کمک های اولیه نامگذاری شده است. 

حسینی از برگزاری ۹۸ دوره آموزشی کمک های اولیه در سال جاری خبر داد و افزود: هزار و ۲۸۰ نفر در این دوره ها آموزش های لازم را فراگرفتند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: این آموزش ها برای رده سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده است. 

حسینی ادامه داد: امداد و کمک های اولیه، مباحث آمادگی در برابر مخاطرات با تاکید بر سیل و زلزله از جمله محورهای آموزشی در این دوره ها بوده است.

وی با بیان اینکه این دوره ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده است، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا، دوره های آموزشی با حضور حداکثر ۱۰ نفر و در فضای باز برگزار شده است. 

حسینی اظهار کرد: ایجاد تاب آوری و آمادگی جامعه در برابر حوادث و کاهش آسیب ها و اثرات حوادث از جمله اهداف ارائه این آموزش ها است.

بنا به گفته معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز