آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲۳ شهریور ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۹:۴۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۸۰۶۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویر احمد تا ۲۳ شهریور ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به 101 نفر رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 5581 مورد گزارش شده است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون 279 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 110 نفر مبتلای قطعی و 22 نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند. 
 
وی ابراز داشت: امروز نیز جواب 282 نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی بود. 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: متاسفانه سیر صعودی کرونا در استان ادامه داشته و روزانه در حال افزایش است. 
 
وی یادآور شد: چنانچه این موج خطرناک ادامه داشته باشد تبعات جبران ناپذیری به جامعه وارد کرده و همه افراد را تحت شعاع خود قرار میدهد.
 
دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: تردد و تعدد حضور مردم در بازار ها و مکان های عمومی نگران کننده بوده و ما را به پیک خطرناک بیماری نزدیک می‌کند.
 
رئیس‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکید همیشگی ما استفاده مداوم از ماسک در مکان های عمومی و ادارات و توجه ویژه به رعایت فاصله گذاری پویا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است

 

نظر شما