رئیس هیات سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت و پتانسیل های ورزشکاران در سوارکاری کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۷:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۸۱۸۳
استفاده از ظرفیت و پتانسیل های ورزشکاران در سوارکاری کهگیلویه وبویراحمد
نیک تاجی رئیس هیات سوارکاری استان گفت :با توجه به پیگیری های هیات و علی رغم توانمندی و استعداد سوارکاران و پتانسیل خوبی که این استان دارا می باشد اما مشکلات اساسی و زیرساختی موجود مانع پیشرفت این ورزش شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویراحمد؛ نیک تاجی رئیس هیات سوارکاری استان گفت :با توجه به پیگیری های هیات و علی رغم توانمندی و استعداد سوارکاران و پتانسیل خوبی که این استان دارا می باشد اما مشکلات اساسی و زیرساختی موجود مانع پیشرفت این ورزش شده است.

جلسه مجمع سالیانه فدراسیون سوارکاری باتوجه به بیماری کرونا بصورت ویدئو کنفرانس و مجازی (وبینار) با حضور علی نژاد معاونت وزارت ورزش ، خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری و کاظمیان دبیر فدراسیون با ۲۸ تن ازروسای هیات استانها برگزار شد.
در این نشست رییس هیات سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ر خلیلی رییس فدراسیون ، کاظمیان دبیر هیات و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : با توجه به پیگیری های هیات و علی رغم توانمندی و استعداد سوارکاران و پتانسیل خوبی که این استان دارا می باشد اما مشکلات اساسی و زیرساختی موجود مانع پیشرفت این ورزش شده است.
 
فرشاد نگین تاجی افزود : از مهمترین مشکلات عدم وجود مربی رسمی می باشد که در این راستا نمی توان از بیمه نیز بهره برد .
نگین تاجی ادامه داد : با توجه به پتانسیل و ظرفیت خوب این استان در سوارکاری انتظار می رود توجه بیشتری در این زمینه انجام شود تا بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.
وی گفت : با توجه به الزام بیمه زمین ها و محیط ها جهت برگزاری مسابقات و هزینه بالای آن پیشنهاد می شود بیمه به صورت متمرکز و زیر نظر فدراسیون صورت پذیرد .
اعضای هیات سوارکاری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع به صورت مجازی شرکت کردند

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون سوارکاری به ریاست مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی الپیک و علیرضا خسروی و مستجاب الدعوه مدیرکل و معاون دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری برگزار شد.

مجمع عمومی فدراسیون سوارکاری در حالی برگزار شد که برخی از اعضا از جمله نماینده داوران ، مربیان و ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و روسای هیات های استانی نیز به صورت آنلاین این مجمع را دنبال کردند.

این نشست با هدف بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از ارائه عملکرد توسط مسعود خلیلی رییس فدراسیون به مجمع، مورد تأیید قرار گرفت.

لازم به توضیح است برخی از روسای هیئت های استانی در این جلسه وبینار به بیان موضوعات و مشکلات مربوط به این ورزش در استان خود اشاره که توضیحات و راهنماییهای لازم توسط رئیس فدراسیون ارائه شد.

 

نظر شما