در حاشیه بازدید استاندار از پروژه حیات طیبه یاسوج عنوان شد:

بهره برداری از ۱۰۷ کلاس درس در مهرماه امسال

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۸۳۳۲
بهره برداری از ۱۰۷ کلاس درس در مهرماه امسال
کرمی مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحد در حاشیه بازدید استاندار از پروژه حیات طیبه یاسوج گفت: مهرماه امسال ۱۹ پروژه آموزشی، ورزشی و نمازخانه در قالب ۱۰۷ کلاس درس و زیربنای ۱۵۴۷۹ مترمربع به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری استاندار، فیلی معاون فنی استانداری، کرمی مدیرکل نوسازی مدارس، کناری فرماندار بویراحمد، زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان از پروژه حیات طیبه یاسوج که مزین به نام مقدس "شهید سردار سلیمانی" شده بازدید کرده و مسائل و مشکلات موجود را برای بهتر پیش بردن پروژه ها و تحویل به موقع مورد بررسی قرار دادند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن تاکید در اجرای پروژه های با کیفیت، از اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قدردانی و زحمات کارکنان این مجموعه که در امر مقدس مدرسه سازی فعالیت و تلاش مستمر دارند را ارج نهاد.

پیروز کرمی مدیرکل نوسازی مدارس استان در حاشیه این بازدید ها گفت: تلاش ما برای تحویل به موقع و با کیفیت لازم و استانداردهای فنی پروژه ها از اهمیت خاصی برخوردار است و تخصیص به موقع اعتبارات باعث روند خوب پروژه ها خواهد شد.

کرمی گفت: مهرماه امسال 19 پروژه آموزشی، ورزشی و نمازخانه در قالب 107 کلاس درس و زیربنای 15479 مترمربع به بهره برداری می‌رسد .  

پیروز کرمی گفت: مردم خوب و زحمت کش استان می‌توانند در راستای اجرای طرح "آجر به آجر" با کمک حتی یک آجر ما را در مدرسه سازی یاری دهند و از همه مردم خیر و نیک‌اندیش می خواهم یاور ما در این امرمقدس باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز