رئیس هیئت عنوان کرد؛

بهزیستی با هیئت نابینایان استان تعامل ندارد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۸۷۳۲
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان مرکزی گفت : متاسفانه بهزیستی استان هیچگونه تعاملی مبنی بر معرفی ورزشکار و تامین زیرساخت های لازم با این هیات ندارد و این در حالی است که هیات نابینایان و کم بینایان نیز در این راستا پیشقدم بوده است.

به گزارش برنا از اراک،  محمد مهدی رفیعی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا گفت : در حال حاضر حدود ۵۰ ورزشکار خانم و آقا به صورت مستقیم زیر نظر هیات نابینایان و کم بینایان استان مرکزی فعالیت می کنند اما تعداد قابل توجهی از ورزشکاران حضور مستمری ندارند و به صورت فصلی به فعالیت های ورزشی می پردازند .

وی ضمن تقدیر از تعامل و حمایت های مدیر کل و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت :طی یکسالی که بنده عهده دار این هیات هستم تمام تلاش و همت خود را در راستای تامین زیرساخت های اولیه به کار گرفته ام و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی کنم چرا که زیرساخت های اولیه هیات نابینایان و کم بینایان در دوره پیشین فراهم نشده بود ، اما در حال حاضر   خوشبختانه مدیران ورزش استان نگاه مثبتی به هیئت دارند.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزان خسارات بیماری کرونا در حوزه ورزش نیز گفت : همانگونه که شیوع بیماری کرونا به سایر رشته های ورزشی خسارات زیادی به بار آورد این هیات ورزشی نیز از این قاعده مستثنی نبود چرا که این بیماری مانع از شروع تمرینات هیات به صورت جدی شد .

رفیعی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه و اعلام نظر ستاد ملی کرونا تمرینات ورزشی به صورت گروهی تا اطلاع ثانوی ممنوع است اما چنانچه موافقت این ستاد با آغاز فعالیت دوباره اماکن ورزشی صورت گیرد هیات نابینایان و کم بینایان استان مرکزی نیز با جدیت تمرینات تیم را آغاز خواهد کرد .

 

نظر شما