فرماندار ساوه:

برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۸۷۹۰
برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود
فرماندار ساوه گفت: آیین و برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان باید با مشارکت هرچه بیشتر مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود زیرا این مناسبت از مردمی ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

به گزارش برنا از اراک، علی میرزایی در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه، ‌فرمانده سپاه و سایر مسئولان ادارات در فرمانداری برگزار شد، افزود: آیین ها باید با شکوه هرچه تمام‌تر و جدیت دستگاههای اجرایی برگزار شود و عملکرد ادارات نیز در این رابطه ارزیابی خواهد شد.

وی افزود: باید شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس را در شهرستان ساوه برای ایجاد وحدت رویه و اجرای دقیق و منظم برنامه ها تشکیل دهیم و برنامه ها نیز باید در سطح کل شهرستان و بخش های مرکزی و نوبران اجرا شود.
میرزایی همچنین بر ضرورت اجرای جلوه های بصری و تغییرات ظاهری شهر متناسب با شانیت دفاع مقدس تاکید کرد.
فرماندار ساوه استفاده از ظرفیت های فضای مجازی را برای تبیین دستاورد و ارزش های هفته دفاع مقدس مهم ارزیابی کرد.
وی با بیان اینکه آثار منتشر نشده مکتوب زیادی در شهرستان پیرامون هفته دفاع مقدس وجود دارد، از مجریان برنامه های این مناسبت درخواست کرد که ضمن تلاش برای انتشار محتوای موجود، از نویسندگان و روزنامه نگارانی که محتواهای متناسب با دفاع مقدس تولید می کنند نیز حمایت شود.
میرزایی تاکید کرد: در برنامه های هفته دفاع مقدس باید تمرکز اصلی بر جوانان باشد و در این بین اداره ورزش و جوانان پیشنهادات لازم را ارایه کند.
وی همچنین خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به خصوص در نحوه تکریم از خانواده های شهدای شهرستان ساوه شد.
وی گفت: برنامه صله ایثار نیز باید در دستور کار باشد و مسئولان ادارات در تماس با خانواده های شهدا ضمن جویای احوال آنها نسبت به پیگیری درخواست و مشکلات آنها اقدام کنند تا در شرایط کرونا که امکان دیدار حضوری میسر نیست دست کم از طریق تلفن با آنها در ارتباط باشیم.
فرماندار ساوه گفت: حفظ یاد و نام شهدا و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولان و دستگاهها است.
وی همچنین خواستار آن شد که چنانچه در شهر ساوه کلمه شهید از تابلوهای خیابان و کوچه ها از قلم افتاده است، اصلاح شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز