۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۸۸۶۸
۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت شد
مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تولید و اشتغال در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ غلامرضا نعمتی، مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این میزان تسهیلات در بخش‌های مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی شامل گلخانه و کشت گیاهان دارویی، شیلات و پرورش دام و طیور پرداخت شده است.

او بیشترین تسهیلات پرداختی را در بخش مکانیزاسیون و گلخانه عنوان کرد و افزود: پرداخت این میزان تسهیلات زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال جاری تاکنون چهار هزار و ۳۶۰ فقره پرونده تکمیل و به سیستم بانکی ارسال شده است، تصریح کرد: از این میزان یک هزار و ۶۷۰ پرونده تایید و تسهیلات آنها پرداخت شده است.

نعمتی با اشاره به تعداد زیاد درخواست‌ها برای دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی استان، یادآور شد: متاسفانه امسال منابع تسهیلاتی محدود است و برخلاف تعداد زیاد درخواست‌ها، منابع مالی به اندازه مورد نیاز تامین نشده است با این حال پیگیری لازم از سوی مجموعهه جهادکشاورزی برای این موضوع انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز