با حضور نماینده عالی دولت در استان :

 ۱۶طرح عمرانی با اعتبار ۱۶۳ میلیارد ریال در شهرستان شازند به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۹۱۵۸
 ۱۶طرح عمرانی با اعتبار ۱۶۳ میلیارد ریال در شهرستان شازند به بهره برداری رسید
 استاندار مرکزی گفت : ۱۳ طرح بزرگ و کوچک با اعتبار ۱۶۳ میلیارد ریال در شهرستان شازند بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده در آیین بهره برداری از این طرح ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در روز جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستان بهره برداری از استخر پرورش ماهی در روستای قلعه آقا حمید از توابع شهرستان شازند با ظرفیت ۱۰تن سالانه و با اعتبار ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع آغاز شد .

وی افزود : عملیات اجرایی درمانگاه خیرساز در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع و در راستای ارتقای حوزه بهداشت و درمان و همچنین در شهر توره بخش زالیان عملیات اجرایی و توسعه هنرستان ۶ کلاسه توسط یک خیر کلید خورد.

نماینده عالی دولت در استان بیان داشت : بهره برداری از سردخانه میوه و تره بار روستای خسبیجان با زیربنای شهرستان شازند بود .

آقازاده خاطر نشان کرد: کلنگ زنی اورژانس شهری مهاجران و آرامستان شهر مهاجران، بازسازی و افتتاح مرکز خدمات جهاد کشاورزی شهر توره ، افتتاح همزمان ۲۰ خانه هلال احمر در سطح شهرستان ، دیدار با ائمه جمعه ۶ شهر و اعضای شورای تامین شهرستان شازند و همچنین دو واحد تولیدی در حال احداث آب معدنی در شهر صنعتی آستانه و کارخانه بهنوش وابسته به بنیاد مستضعفان از دیگر برنامه های امروز بود .

استاندار مرکزی تاکید کرد: امید است به واسطه تعامل و همکاری مسئولین استانی، شهرستانی ، ائمه جمعه و سرمایه گذاران بخش خصوصی تا پایان سال شاهد بهره برداری از دهها طرح اقتصادی ، عمرانی، اجتماعی و حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان شازند باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز