استاندار مرکزی مطرح کرد : 

کادر درمانی جبهه سلامت استان در دوران کرونا خوش درخشیدند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۹۶۰۶
کادر درمانی جبهه سلامت استان در دوران کرونا خوش درخشیدند
 استاندار مرکزی گفت : شیوع ویروس کرونا باعث خسارت زیادی به مردم شده است اما کادر درمانی جبهه سلامت در این بازه زمانی خوش درخشیدند و در این راستا دستاورد و تجربیات ارزشمندی حاصل شد . 

به گزارش برنا از اراک سید علی آقازاده در نشست با روسای اورژانس استان به مناسبت گرامیداشت ۲۶شهریورماه مثادف با روز اورژانس اظهار داشت : پس از شیوع ویروس کرونا شاهد ارتقای سطح بهداشت و امکانات درمانی در استان بودیم هرچند که متاسفانه تعدادی از مدافعین سلامت در این مسیر جان خود را به خاطر حفاظت و سلامتی مردم ، فدا کردند .

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: در حال حاضر تعداد تختهای ویژه بیمارستانی در استان به ۲ برابر افزایش یافته است و در روزهای آتی ۲۰ تخت آی سی یو به مجموعه تخت‌های بستری استان اضافه می شود .

آقازاده ضمن تقدیر از عملکرد مثبت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، خمین و ساوه بیان داشت : به واسطه بهره گیری از تجربیات ارزنده کادر درمان مجرب و متخصص کشور و به تبع ان در استان در راستای مقابله با بیماری کرونا دستاوردهای مناسبی حاصل شد که امید است پژوهشگران دانشمندان حوزه سلامت ، واکسن بومی و ساخت داخل را با موفقیت کشف کنند .

آقازاده تاکید کرد : با توجه به اینکه وارد پیک بیماری شده‌ایم اما به لحاظ زحمات و برنامه ریزی کادر درمان ، مردم و مسئولین استانی شرایط استان با گذشته و نسبت به استانهای همجوار از ثبات بیشتری برخوردار است و قابل قیاس نیست که جای تقدیر دارد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: پرسنل و کادر درمان اورژانس ۱۱۵ نیز همپای مدافعین سلامت دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله ، کنترل بیماری کرونا و همچنین ارتقای بهداشت عمومی مردم ، اقدامات ارزنده ای انجام دادند و زنجیره درمان را تکمیل کردند که جای قدردانی دارد .

 

نظر شما