۲۲۶عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود/همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور رهبر انقلاب

۱۳۹۹/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۰۱۲۹
۲۲۶عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود/همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با حضور رهبر انقلاب
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان با حضور رهبر انقلاب به صورت ویدئو کنفراس در سراسر استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در نشست با اصحاب رسانه گفت: هر ملتی کارهای سرنوشت سازی داشته است و آنچه اهمیت دارد حضور یکپارچه ملتی است که توانستند در این حادثه سرنوشت ساز نقش بی بدیل داشته باشند دفاع مقدس آن حادثه تاریخ ساز است همه مردم ما در هشت سال دفاع مقدس صحنه های بسیار خوبی را جاودانه رقم زدند و در مقابل دنیای استکبار ایستادند.

وی افزود: دنیای که شرق و غرب برای انقلاب ما نقشه های شومی کشیده بودند اما ملت بزرگ ما توانستند این توطئه ها را خنثی کنند.

آسمند گفت : امسال دفاع مقدس را گرامی می داریم و دست آوردهای آن را باید  بشناسیم قطعا می توانیم بهره برداری خوبی داشته باشیم.
تصریح کرد پیشرفت های مهمی را در عرصه های مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی و اقتصادی داشت فرهنگ دفاع مقدس تمام شدنی نیست ایثارهای انجام شده هرگز فراموش نمی شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان : دیدیم در زلزله در سیل در حوادث مختلف و از زمان شیوع کرونا کمک های خالصانه مردم را دیدیم اینها از دست آوردهای دفاع مقدس است.

وی تاکیدکرد: حفظ تمامیت ارزی کشور از دست آوردهای دیگر دفاع مقدس است آنچه که ما برای پاسداشت رشادت ها و مجاهدت های دوران دفاع باید دنبال کنیم این است که با برنامه های فاخر عملکرد و شایستگی های آن دوران را که نی تواند یک سبک باشد برای نسل آینده انتقال دهیم این دست آوردهای را برای همیشه نگه داریم.

وی گفت: چهلمین سال دفاع مقدس است از سوم خرداد برنامه های مختلف شروع می شود و تا اسفند ادامه دارد.
آسمند افزود: ۲۲۶ عنوان برنامه در این مدت انجام می شود که ۹۸۷ ریز برنامه ذیل این برنامه ها است در هفته دفاع مقدس برنامه های خاص و ویژه ای انجام می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: پیش بینی شده است ۴۸ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سازمان ها و ادارات اجرایی می شود که مهمترین برنامه ها روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه برپایی نمایشگاه دست آوردهای دفاع مقدس در استان را داریم البته تولیدات فرهنگی است با توجه به شرایط خارجی به صورت محدود چند غرفه بیشتر مشخص نشده است در مصلی یاسوج برگزار می شود.

وی تاکیدکرد: همایش بزرگ تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت را داریم در ۹ نقطه استان این تجلیل صورت می گیرد که در این همایش در کنار برنامه هایی که اجرایی می شود سخنرانی های مختلف نیز انجام می شود و ارتباط مستقیم با دفتر رهبر انقلاب خواهیم داشت.
وی بیان کرد: این همایش در شهرستان های استان نیز برگزار می شود و از  سه هزار پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس تجلیل می شوند
وی تاکیدکرد: ما قوی هستیم شعار هفته دفاع مقدس است روز سه شنبه نیز از فرزندان شهدا تجلیل می شود زدن زنگ دفاع مقدس، سرکشی از خانواده های شهدای دانش آموز، رو نمایی از تعدادی کتاب چاپ شده، تبیین دست آوردهای دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته  دفاع مقدس است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: نقش رزمندگان نیز در شبکه شاد به نمایش داده می شود خاطره گویی ها و مسابقات مختلف در مدارس و دانشگاه ها را داریم که
برنامه شب های شیدایی از شبکه دنا در حال پخش است و مهمترین ها در هفته دفاع مقدس از طریق همین برنامه پخش می شود احتمالا سرلشکر رضایی نیز یکی از مهمانان ما در هفته دفاع مقدس باشند.
وی گفت: چهارشنبه نیز تجلیل از گروه های جهادگر بسیجی را داریم  افتتاح طرح های عمرانی سپاه را داریم از ۲۱ یادمان در استان ۱۶ یادمان تکمیل است.

آسمند گفت: یادمان شهدای شهر یاسوج که نقش مهمی دارد علی رغم اینکه در بهترین نقطه شهر بود وضعیت خوبی نداشت و امثال با کمک استاندار و اعتبار یک میلیاردتومانی که گذاشتند و تا پایان سال یادمان خوبی خواهیم  داشت .
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان: عطرافشانی گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری اردوهای جهادی پزشکی را داریم تجلیل از مدافعان سلامت را داریم و همایش تجلیل از اسوه های صبر و سلامت یعنی مادران و همسران رزمنده ها را داریم روز نمایی از سه کتاب صوتی را خواهیم داشت .

آسمند افزود برنامه های مختلفی نیز در فضای مجازی استان برگزار خواهد شد ۶۰ موشن گرافیک خواهیم داشت ویژه برنامه های معرفی شهدا را داریم ۳۰ قسمت انیمیشن کتاب پایی که جا ماند منتشر می شود.

 

نظر شما