سردار خرمدل:

شیوخ عرب با سرافکندگی عزت خود را به تاراج گذاشته اند/خبر خوب برای مردم گچساران

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۲۰:۳۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۰۸۴۳
شیوخ عرب با سرافکندگی عزت خود را به تاراج گذاشته اند/خبر خوب برای مردم گچساران
فرمانده سپاه فتح گفت: شیوخ عرب با سرافکندگی عزت خود را به تاراج گذاشته و با خون خوارارن و بزرگترین جلاد دنیا یعنی رژیم صهیونیستی قرار داد امضاء می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده سپاه فتح در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس،  با گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  و همچنین  یاد و خاطره شهداء گفت: حماسه آفرینی ها در دفاع مقدس سبب طی طریق در دنیا امروز است.

سردار حمید خرم دل با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه جنگ یک نعمت بود،اشاره کرد و گفت: اعرابی که برای صلح با اسرائیل صف بستند بدون شک  مردم  آنها رضایت  یا‌ اختیار برای بستن قرار داد ندارند  بنابراین نظام استکبار تشخیص داده شیوخ عرب در این‌مقطع زمانی قرار داد امضاء کنند زیرا شرافت و عزتی برای آنها باقی نمانده است.

خرم دل بابیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس دچار خسارت ها، رنج ها و مصیبت هایی شدیم، گفت: امروز در اوج عزت قرار داریم و امنیت را گدایی نمی کنم و اتفاق مهمی در منطقه صورت نمی گیرد مگر اینکه نظر ایران لحاظ شود.

وی بیان کرد: شیوخ عرب با سرافکندگی عزت خود را به تاراج گذاشته و با خون خوارارن و بزرگترین جلاد دنیا یعنی رژیم صهیونیستی  قرار داد امضاء می کنند و این بی عرضگی و بت آنها آل سعود پیمان صلح را امضاء خواهند کرد.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به نعمت ولایت و مقایسه آن با حکومت شیوخ عرب گفت: امروز به برکت تجربه های گرانسنگ دفاع مقدس متوجه شدیم که از ظرفیت ها و توان خود استفاده کنیم.

خرمدل با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، گفت: جنگ سخت نمای بیرونی هر جنگ است و اگر در سوریه لبنان و عراق و یمن جنگ وجود دارد نماد بیرونی یک نزاع است و خطرناک از آن لایه های خطرناک جنگ نرم است،  امروز در عرصه جنگ نرم و سخت و نیمه سخت دشمن در حال تلاش برای خدشه به منافع و امنیت  ایران است .

سردار خرم دل با اشاره به حوادث آبان ماه گفت: در ابتدای انقلاب یک کانال و ۲ کانال فارسی زبان داشتیم و امروز بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان برنامه دارند و در هیچ کشور دنیا به اندازه ایران سعی بر انحراف اذهان مردم با شبکه های ماهواره نداشته است.

وی افزود: در نظام قضایی آمریکا هزاران نفر اعدام و زندانی هستند و در روز روشن در مقابل دوربین و افکار عمومی آدم می کشند و در کشور ما با طی همه مراحل قضایی و گرفتن  وکیل وقتی فردی اعدام می شود جنجال به پا می کنند‌.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در کشورشان گفت: امروز در عرصه های مختلف مشغول دفاع هستند و در حوزه رسانه شما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم هستید.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در جنگ‌تمام عیار با استکبار قرار دارد و همه ظرفیت  های خود را بر علیه جریان‌مقاومت به میدان جهت سرکوبی جریان مقاومت که کشور با تمام‌ توان در مقابل آنها ایستاده است آورده اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رهبر انقلاب راه و روش بنیان گذار انقلاب  را دنبال می کند و ذره ای انحراف  به وسیله رهبری در  انقلاب مشاهده نشده است.

مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد: نیروهای مسلح با اقتدار آمادگی جانفشانی در برابر کسانی که خواب حمله به ایران را در سرمی پرورانند دارند.

وی گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس باید هستیم البته در طول سال باید فرهنگ دفاع مقدس جاری باشد

وی اظهار کرد: در سال جاری که ویروس کرونا وجود دارد، برنامه های خوب و فاخر توسط معاون هماهنگ کننده سپاه فتح، دفتر حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس دنبال می شود.

خرم دل گفت: در ۳۱شهریور به صورت سراسری از رزمندگان کشور تجلیل خواهد شد که رهبر انقلاب در خلال این برنامه برای رزمندگان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه پیش بینی شده که مجموع برنامه ها ۶۰۰ برنامه خواهد بود، در ۳۱ شهریور ماه  رژه نخواهیم داشت اما رژه موتوری به همت سپاه فتح و  تیپ ۴۸ فتح صورت می گیرد.

وی افزود: برنامه های به مدت ۴۳ هفته توسط صدا و سیما و هر چهارشنبه شب با حضور فرماندهان گذشته استان تا اخر سال برنامه خواهند داشت.

وی گفت: تمام سعی ما این است که بتوانیم به مردم خدمت کنیم،

وی با اشاره به افتتاح پروژه های سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس گفت:  درمانگاه بسیجیان در‌گچساران افتتاح خواهد شد، درمانگاه بهمئی شروع خواهد شد، در بحث آبرسانی در سفر سردار سلامی اولویت او  این موضوع بود، افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشکده فنی خواهران، گاز و لوله کشی مناطق محروم، عطرافشانی قبور شهداء انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: برنامه مرز عاشقی که خاطره گویی دفاع مقدس است در صدا و سیما، توزیع ۹ هزار بسته لوازم ورزشی تحت عنوان کمک های مومنانه در سراسر استان، افتتاح مسکن مددجویان خصوصا باشت، طراحی سامانه جامع شهدای استان که نام وصیت نامه، فیلم و  دیگر موضوعات اطلاعات دارد که می توان به آن دسترسی داشت و هر شهید روز آن را اعلام می کند .

سردار خرم دل بیان کرد: چند بازی رایانه ای مانند پد خندق، و همچنین جشنواره فعالان فضای مجازی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال " ما قوی هستیم، است، گفت: دوشنبه ۳۱ شهریور اقتدار همبستگی ملی نام گذاری شده است و سه شنبه جوانان سربازان و دانش پژوهی، تولید ملی آمادگی دفاعی و خودباوری، پنجشنبه شهیدان و ایثارگران و جمعه معنویت و سلامت و خانواده، شنبه زنان اسوه و حماسه آفرینی نام گذاری شده است.

وی در پایان گفت: یکشنبه بصیرت افزایی دشمن شناسی و استکبار ستیزی، دوشنبه فرماندهان و عزاداران و حماسه آفرینان را خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز