در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۱۰۹۱
در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه با ۶۰۰ برنامه توسط سپاه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار حمید خرمدل در ابتدای نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: فکر می‌کنید کشورهای عربی که با رژیم صهیونیستی پیمان صلح بستند با رضایت مردمشان بوده اصلا مردم اختیاری دارند که معاهده را امضا کنند یا نکنند؟ استکبار تشخیص داده که شیوخ مرتجع عرب بیایند و قرار داد ببیند چون عزت و شرف و شرافتی برای آنها نمانده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنچه در این چهار دهه بر ما گذشت موجب افتخار بوده چون امنیت کشور را گدایی نکردیم ما یک کشور با افتخار و با عزت در منطقه هستیم اما شیوخ عرب امروزه چه جایگاهی دارند؟ با سرافکندگی تمام حتی عربیت خود را زیر پا گذاشتند. برادران و خواهرانشان در سرزمین‌های اشتغالی به خاک و خون کشیده می‌شوند اما آنها با بی‌شرمی قرار داد صلح با رژیمی که همه چیزش جعلی است امضا می‌کنند.

وی بیان کرد: کشورهای عربی حتی در برابر ملت خودشان هم شرمگین نیستند استکبار آنها را به گاو شیرده تشبیه کرد اما آنها شرمگین نیستند.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نعمت ولایت گفت: تجربه گران سنگی که دفاع مقدس به ما آموخت اینکه تنها دوست ما خداست و باید روی پای خودمان بایستیم و از ظرفیت جوانان خودمان استفاده کنیم

وی تصریح کرد: بعد از چهل سال از دفاع مقدس معتقدیم دفاع همچنان باقی است جنگ سخت محاسبه بیرونی هر جنگی است اما خطرناک تر از آن لایه‌های جنگ نرم و جنگ‌های امنیتی است.

وی تصریح کرد: همه می‌بینید آمریکا در روز روشن جرم می‌کند و پا روی گلوی شهروند خود می‌گذارد اما در کشور ما یک نفر که جرم کرده وکیل داشته مجازات می‌شود آنوقت دشمنان چه کاری انجام دادند می‌گویند عدالت در ایران نیست در حالی که کشور خودشان وضع خوبی ندارد.

وی بیان کرد: این موضوع را گفتم تا به این نکته برسم که ما در حوزه‌های مختلف مشغول دفاع هستیم و شما سربازان انقلاب اسلامی هستید.

سردار خرمدل بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ تمام عیار و فرسایشی با استکبار جهانی است آنها هر چه دارند برای جنگ علیه ایران اسلامی آورده‌اند تا بلکه جریان مقاومت را سرکوب کنند.

وی با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون ذره‌ای کوتاهی از آرمان‌های انقلاب توسط رهبری دیده نشده گفت: ما در این چند سال به چه جایگاه‌هایی که نرسیده‌ایم تنها تجربه مستشاری ما خاری در چشم دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  به  برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم اشاره کرد و گفت: نشست ویدئو کنفرانسی پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر انقلاب، آبرسانی به برخی مناطق استان، افتتاح یادمان شهید گمنام فنی و حرفه‌ای خواهران، افتتاح پایگاه بسیجیان گچساران، توزیع ۹ هزار بسته لوازم ورزشی میان دانش‌آموزان در قالب کمک‌های مومنانه و .....از برنامه‌های سپاه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز