معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

مهمترین وظیفه مدیران در ایران تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۱۷۹۳
مهمترین وظیفه مدیران در ایران تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والا مقام نخستین و مهمترین وظیفه مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش برنا از اراک  ، بهروز اکرمی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فراهان افزود: عزت، استقلال و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا حاصل شده و نگاه به سیره و روش امام شهدا (ره) و شهدا کلید موفقیت مدیران در خدمت به مردم و پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه ارزش‌های دینی و رای مردم در این سرزمین مستقر شده و امروز با تمامی مشکلات و توطئه‌های دشمنان، به یکی از مقتدرترین و مستقل‌ترین کشورها در منطقه و جهان تبدیل شده‌است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته پشت سر رهبر معظم انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و تمامی نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده‌اند.

اکرمی گفت: مردم ایران اسلامی اکنون نیز با رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب و همراهی و همکاری با مسئولان نظام در برابر جنگ اقتصادی دشمنان ایستادگی کرده و در برابر دشمنان به پیروزی دست می یابند.

وی در خصوص مشکل آب شهرستان فراهان نیز اظهار داشت: با تلاش و کوشش مسئولان، طرح آب‌رسانی به این شهرستان تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیده و زمینه رفع این مشکل در شهرستان فراهم می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت:  فراهان از جمله شهرستان‌های تاریخی ایران اسلامی بوده و نام آن در جای جای دنیا می‌درخشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز