مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی خبر داد:

برگزاری مسابقات همگانی آقایان گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۲۱۰۳
برگزاری مسابقات همگانی آقایان گرامیداشت هفته دفاع مقدس
بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ازبرگزاری مسابقات همگانی آقایان گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  استان کهگیلویه وبویراحمد؛ عاطفه بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با بیان این خبر افزود : این مسابقات به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجموعه ورزشی شهید رجایی شهرستان بهمئی برگزار شد.

بیوکانی ، مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ادامه داد : در این مسابقات که با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری هیات همگانی شهرستان انجام شد 60 نفر مرد از نیروهای نظامی(سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) شهرستان و در سه رشته طناب کشی ، فوتبال و دوومیدانی باهم رقابت کردند.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با اشاره به نتایج مسابقات اظهار داشت : در بخش طناب کشی و فوتبال به تیم اول و در بخش دوومیدانی به نفرات اول تا سوم با اهدا جوایزی تقدیر شد .

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ،هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه ورزش های همگانی و گسترش سلامتی و نشاط اجتماعی در جامعه ذکر و از تلاش رئیس هیات همگانی شهرستان و عموم شرکت کنندگان تقدیر کرد.

بیوکانی تصریح کرد :این مسابقات با همکاری هیات همگانی و زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز