رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک؛:

بیش ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۲۱۱۱
بیش ۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲ هزار و۷۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان اکنون پس از تشخیص پزشکی در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و اقدامات و مراقبت‌های درمانی برای آنان انجام می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر محمد جمالیان افزود: شمار مبتلایان به کرونا و موارد بستری بیماران بدحال در موج سوم شیوع کووید ۱۹ در استان مرکزی  رو به افزایش است و مردم باید رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی را با جدیت دنبال کنند تا شرایط دشوار و نگران کننده کنونی  ابعاد وسیع‌تری پیدا نکند.

وی اظهار داشت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی ۲۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شده که مجموع مبتلایان از آغاز بیماری (اسفند ۹۸) تاکنون در این  استان به ۱۲ هزار و ۷۲۷ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت:  ۳۰ بیمار کرونایی تنها در شبانه روز اخیر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و شمار بیماران بستری تحت درمان در مراکز بیمارستانی استان اکنون  ۱۸۱ نفر است و اگر شمار مبتلایان بدحال افزایش یابد مشکلات جدی در خدمات بستری خواهد بود.

دکتر جمالیان تاکید کرد: ۲۰۰ مورد جدید شناسایی شده کرونا در استان به صورت سرپایی  درمان شده‌اند و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در قرنطینه خانگی بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۶۶۴ نفر از مبتلایان و بیماران بهبود یافته کرونا تاکنون از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز