مربی تیم ملی؛

استان مرکزی در رشته ترامپولین ژیمناستیک از استانهای برتر کشور است

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۲۱۵۰
استان مرکزی در رشته ترامپولین ژیمناستیک از استانهای برتر کشور است
 مربی تیم ملی ترامپولین ژیمناستیک استان مرکزی گفت: استان مرکزی در این رشته ورزشی به لحاظ تعداد ورزشکار قهرمان و ملی پوش جزء استان های برتر کشور است که مایه مباهات است . 

به گزارش برنا از اراک، حسین شاملو در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا بیان داشت : بنده از سال ۶۸ حدود ۳۰سال در رشته ژیمناستیک فعالیت دارم و رشته ورزشی ترامپولین ژیمناستیک در کشور حدود ۱۰ سال آغاز شده و بنده هم طی این ده سال عضو تیم ملی بودم که اکنون دو سال است به لحاظ شرایط سنی و شغلی ، مربیگری این رشته را عهده دار هستم .

وی افزود : یکی از شاگردان بنده از سن چهار سالگی وارد این رشته ورزشی شد که در حال حاضر ۱۰ سال در تیم ملی حضور دارد و در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همواره حضور یافته و از نفرات اول و سوم این رشته ورزشی بوده است و همچنین در سال ۲۰۱۷ در مسابقات آسیایی عنوان نفر چهارم برگزیده شد که رده های مختلف کشور در این رشته ورزشی کم نظیر بوده است .

شاملو ادامه داد : با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری مسابقات ورزشی لغو شده است اما از ۱۱ لغایت ۲۰شهریورماه اردوهای مجازی تیم ملی این رشته ورزشی را داشتیم ، ۱۰ ورزشکار از سراسر کشور شرکت کردند که نماینده استان نیز در اردوی بعدی تیم برگزیده شد.

وی اظهار داشت: در نیمه دوم مهرماه نیز اردوی دیگری برگزار می شود که امید است پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا زمینه حضور این ورزشکاران برای حصور در مسابقات خارج از کشور فراهم شود .

مربی تیم ترامپولین ژیمناستیک با اشاره به تجهیزات و امکانات این رشته ورزشی در استان گفت: طی دو سال گذشته ، استان از کمترین امکانات در این رشته ورزشی برخوردار بود که با همکاری و مساعدت اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات ژیمناستیک توانستیم دستگاه ترامپولین را برای استان خریداری کنیم و همچنین تشک های این رشته را با کمترین هزینه که توسط هیات طراحی شده بود خریداری کنیم.

شاملو تصریح کرد : در حال حاضر وسایل و تجهیرات ایمنی و همچنین کفش مخصوص ورزشکاران این رشته ورزشی باید تامین شود و با توجه به محدودیت های اعتباری هیات ژیمناستیک ، می طلبد حمایت هایی از این رشته ورزشی صورت گیرد چرا که ژیمناستیک "ورزش مادر "محسوب می شود و بسیاری از قهرمانان استان در این رشته ورزشی فعالیت داشته و دارند .

شاملو تاکید کرد : با توجه به اینکه ورشکاران استان مرکزی علاوه بر رشته ژیمناستیک، در رشته ووشو و سبک تاکرا نیز دارای مقام جهانی شدند از این رو با جذب اسپانسر و همچنین حمایت دولتمردان ، می توان شاهد درخشش این رشته های ورزشی نیز در استان بود .

 

نظر شما