مدیرکل ورزش و جوانان خبرداد؛

کسب ۲ هزار و ۹۴۰ مدال رنگین در هفت سال اخیر توسط ورزشکاران استان مرکزی

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۲۱۶۱
کسب ۲ هزار و ۹۴۰ مدال رنگین در هفت سال اخیر توسط ورزشکاران استان مرکزی
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ورزشکاران این استان در هفت سال اخیر در سایه تلاش و و برنامه‌ریزی ۲ هزار و ۹۴۰مدال رنگین در رشته‌های مختلف ورزش‌های انفرادی و تیمی برای استان کسب کردند.

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی افزود: مجموع مدال‌های به‌دست آمده ورزشکاران استان مرکزی در مسابقات کشوری در بدو فعالیت دولت تدبیر و امید ۱۱۰ عنوان بود اما این شاخص اکنون به یک‌هزار و ۳۷ مدال رسیده است.

وی مجموع مدال‌های کسب شده از سوی ورزشکاران استان مرکزی در مسابقات بین‌المللی را در هفت سال اخیر  ۹۰ عنوان اعلام کرد و ادامه داد: شمار مدال‌های تصاحب شده بین‌المللی استان در رشته‌های مختلف ورزشی اکنون ۶۹ عنوان است که این نشان از پرورش صحیح استعدادها و ثمره راهبردهایی است که به درستی پی گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: ورزشکاران پارالمپیک این استان در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به ترتیب هفت، پنج و یک مدال به‌دست آوردند در صورتی که این مهم پیش از فعالیت دولت تدبیر و امید بی‌سابقه بود.

حقدادی بیان کرد: برگزاری چهار هزار و ۸۶۱ اردو و مسابقات استانی، ۱۵۵ میزبانی رویدادهای ورزشی، میزبانی هفت رویداد ورزشی بین‌المللی در سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ و اعزام یک‌هزار و ۳۲ تیم ورزشی به مسابقات کشوری از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در طول هفت سال گذشته است.

وی اضافه کرد: ۶۳۸ رویداد ورزشی ویژه دختران  در هفت سال اخیر با هدف استعدادیابی در استان مرکزی برگزار شده که در نوع خود بی‌سابقه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز