امروز رخ داد؛

آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۲۱۹۵
آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف شد
«محمدعلی آخوندی» با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری خوسف منصوب و از خدمات چهار ساله «محمد شفیعی» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرپرست فرمانداری خوسف روز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی معرفی شد.

«محمدعلی آخوندی» با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری خوسف منصوب و از خدمات چهار ساله «محمد شفیعی» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست شورای اداری شهرستان خوسف گفت: باید همه در کنار هم با حوصله و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در خدمت به مردم کوشا باشیم.

ناصر خوش خبر افزود: مسئولیت در این نظام مقدس یک فرصت است و باید به نحوی عمل کنیم که از این فرصت نهایت استفاده را برای خدمتگزاری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروز به نیکی از آقای شفیعی به دلیل تلاش و حضور در مناطقی که کمتر به تصویر کشیده شده است، یاد می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: اتحاد و همدلی یک اصل است و در شرایط کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های دشمنان باید قدرتمندتر باشیم.

وی گفت: هر کسی در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد نباید گرایش‌های سیاسی باعث جدایی بین مردم شود.

خوش خبر افزود: با سیاست مدیریت استان، خراسان جنوبی مانند کارگاه فعالی براساس برنامه و تفکرات نو بر پایه مزیت‌های استان فعال شده است. 

وی  کارنامه دولت در استان را قابل دفاع دانست و اظهار داشت: یکی از اصول حکمرانی خوب، مردم‌داری است و اگر مردم با ما باشند، موفق خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز هفته دفاع مقدس گفت: شرایطی که اکنون می‌توانیم در مقابل آمریکا بایستیم نتیجه خون شهدایی است که با شهادت و ایثارگری خود این موفقیت‌ها را رقم زده‌اند و باید شرایط دفاع مقدس را برای جامعه و جوانان تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: باید قدردان خون شهدا و مدیون آنها باشیم و هیچ کس حق ندارد فضای چند قطبی در جامعه ایجاد کند.

خوش خبر افزود: نگاه نسل جوان به عملکرد ماست و باید با گفتمان همدلی، همفکری و همراهی شرایط توسعه را در استان فراهم کنیم.

وی گفت: آقای شفیعی از فرمانداران موفق استان بود و پیشنهادات دیگری هم ارایه شد اما استان خراسان رضوی دنبال برگشت ایشان بود و خودشان نیز پیگیر انتقال بوده‌اند.

وی بیان کرد: سرپرست فرمانداری خوسف هم از جنس این مردم است و از مدیران دولت هستند و تلاش و پیگیری‌های خوبی انجام داده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: استفاده درست از منابع در اختیار، ایجاد تعامل با دستگاه و استفاده درست از ظرفیت هر دستگاه برای برطرف کردن مشکلات و اجرای برنامه‌ها و رفتارها در چهارچوب قانون کلید موفقیت است.

وی ادامه داد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت باید از ظرفیت همه دستگاه‌های استانی و کشوری برای به نتیجه رسیدن پروژه‌ها استفاده کنند تا مردم از نتایج این برنامه‌ها منتفع شوند.

سرپرست فرمانداری خوسف هم گفت: این شهرستان به دلیل تازه تاسیس بودن و نزدیکی به مرکز استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های کشاورزی و دامداری، معادن، صنایع جدید، گردشگری و صنایع دستی است که با اهمیت به این بخش‌ها می‌توان زمینه توسعه هرچه بیشتر شهرستان را رقم زد.

محمدعلی آخوندی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته شهرستان خوسف به این جایگاه خاص دست یافته است.

وی گفت: خانواده مذهبی، علمی و فرهنگی خوسف در خراسان جنوبی زبانزد است و تمام تلاش را برای استفاده از این ظرفیت‌ها در مدت مسئولیتم به کار خواهم گرفت.

سرپرست فرمانداری خوسف افزود: برای توسعه پایدار منطقه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و عزم خود را جزم کرده‌ایم که از همه مدیران فعال دستگاه‌های اجرایی، ظرفیت رسانه‌ها و نخبگان برای ادامه حرکت رو به رشد شهرستان استفاده کنیم. 

وی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار و با همکاری همگانی امیدواریم بتوانیم کارنامه خوبی را از خود در شهرستان به جا بگذاریم.

فرماندار سابق خوسف هم در این نشست گفت: مردم در راستای عملکرد مسوولان بهترین قاضی هستند و باید به صورتی کار کرد که شرمنده مردم نباشیم.

محمد شفیعی افزود: قدم‌های خوبی برای توسعه شهرستان خوسف برداشته شده و مردم بسیار خوبی داریم که در این فشارهای اقتصادی در کنار دولت بوده و حمایت کرده‌اند.

وی اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌ها جز با پیگیری استاندار به نتیجه نمی‌رسید و قطعا پیگیری‌های آقای معتمدیان باعث افزایش اعتبارات شده است.

فرماندار سابق خوسف به کمبود نیرو در ادارات اشاره کرد و گفت: با این وجود ادارات با تمام توان برای رفع مشکلات مردم انجام وظیفه کرده‌اند که قابل تقدیر است.

وی افزود: سرپرست فرمانداری نیز مدیر بومی و از جنس مردم است و بابت بومی گزینی که انجام شده، خوشحال هستم.

سرپرست فرمانداری خوسف پیش از این سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان جنوبی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز