مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد:

اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید / رتبه اول کشور در جذب تسهیلات صندوق کار آفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۲۳۸۴
اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید / رتبه اول کشور در جذب تسهیلات صندوق کار آفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات در سال جاری به این صندوق اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ارسلان حسن پور افزود: از این میزان تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان اشتغال و وام های ضروری در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: این تسهیلات در قالب ۷۹۹ فقره پرونده پرداخت شده است.

صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با کسب امتیازهای عمومی و اختصاص لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کرده است و به عنوان یکی از دستگاه های موفق سال ۱۳۹۸ در استان معرفی شد. 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امیددر استان پارسال ۲۵ درصد  بیشتر از تعهدات بوده است.

حسن پور عنوان کرد:پارسال ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق ابلاغ شده بود در حالی که ۴۱۵ میلیارد ریال وام به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ابراز داشت: میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید استان در دولت تدبیر و امید نسبت به هشت سال دولت پیش به میزان ۶ برابر افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون یکهزار و ۷۵۵میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده که بخش عمده ای از آن در حوزه اشتغال بوده است.
وی میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده از سوی صندوق کارآفرینی استان به متقاضیان  از ابتدای این دولت را ۱۷هزار و۲۹۸فقره ذکر کرد.

وی بیان کرد: تسهیلات بانکی اشتغال در زمینه های بومگردی،خط تولید مواد شوینده،تولید و فراوری محصولات کشاورزی،صنایع دستی و صنایع کوچک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر فقره وام اشتغال صندوق کارآفرینی امید ۱۰۰ میلیون تا ۴۰ میلیارد ریال است. 

حسن پور راه اندازی صندوق های خرد محلی با همکاری بسیج سازندگی استان در روستاها در قالب صندوق همیار و همچنین انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت  با پرداخت تسهیلات چهار درصد به سه روستا در هرشهرستان استان برای راه اندازی کسب وکار را از دیگر اقدامات انجام شده توسط صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد برای رونق اشتغال عنوان کرد.
وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی استان سال گذشته در زمینه جذب تسهیلات روستایی رتبه اول کشور را کسب کرد افزود:همچنین صندوق تا پایان تیرماه سال جاری با جذب ۱۱۸درصدی در زمینه این تسهیلات رتبه اول استان را به دست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز