پلمب ۸۵۷ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۲۶۳۸
پلمب ۸۵۷ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۵۷ واحد صنفی استان از سوم اسفند ماه سال۱۳۹۸ تا پایان شهریور امسال به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان پلمب شده اند.

روح الله باقری فرد در گفتگو با خبرگزاری برنا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این مدت ۲۶ هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی متخلفانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام شده است.

وی عنوان کرد: ۵۱۸ گشت مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداری ها و سایر متولیان هفت ماه گذشته در استان انجام شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مجموع بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی استان برای سایر گران فروشی،عدم درج قیمت و سایر تخلفات را ۴۴هزار و۶۱۰ مورد اعلام کرد.

باقری فردعنوان کرد: امسال ۲ هزار و  ۶۵۴ متخلف در بازارهای استان شناسایی و تاکنون یکهزار و۹۵۱ فقره  پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی ارزش پرونده های تشکیل شده امسال  را ۳۲ میلیارد ریال برآورد کرد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمدابراز داشت: در سال جاری همچنین ۲ هزار و ۱۰۰ بازرسی به منظور کشف کالاهای قاچاق در بازار استان انجام شده است و ۱۸ پرونده به ارزش ۱۰۵ میلیون ریال تشکیل و به مراجع قانونی ارجاع شد.

باقری فرد گفت: از این واحدهای صنفی ۲۳ هزار و ۷۶۲ قلم کالای قاچاق شامل سیگار،نوشیدنی ها و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

وی همچنین از انجام بازرسی های مداوم از واحدهای خبازی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد و افزود: در این خصوصی پنج نانوایی متخلف که اقدام به توزیع ۳۱۴ کیسه آرد خارج از شبکه کرده بودند شناسایی شدند.

باقری فرد اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان  امکان پذیر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز