با حضور دادستان کل کشور از طریق ویدئو کنفرانس:

حجت الاسلام علی نسایی زهان بعنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان معرفی شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۱:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۲۸۶۹
حجت الاسلام علی نسایی زهان بعنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان معرفی شد
در این مراسم حجت الاسلام علی نسایی زهان بعنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان معرفی و از خدمات سیدحسین مقدس دادستان سابق قدردانی شد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین منتظری در ارتباط تصویری با آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از جنایت‌های فاحش آمریکا به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود گفت: سکوت در برابر این جنایت معنا ندارد و پرونده ترور شهید سلیمانی تا زمان انتقام گرفتن از مسببان این جنایت بسته نخواهد شد.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره امام و شهدا افزود: یادآوری ۸سال دفاع مقدس و مرور خاطرات آن زمان به ما می‌گوید؛ شناخت دشمن و برنامه ریزی برای دفع توطئه‌ها و سیاست‌های شیطانی دشمنان از اولویت‌های کاری ما باید باشد.

دادستان کل کشور با مروری بر توطئه‌های استکبار از اول انقلاب اسلامی گفت: آنها مدام دسیسه می‌کنند، اما همدلی و صبوری مردم و اجرای سیاست‌های مدبرانه مقام معظم رهبری در مقابل فشار‌ها نقشه‌های دشمنان را برهم می‌زند به طوری که آنها را به افول نزدیک‌تر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین با اشاره به اولویت‌های دستگاه قضا افزود: تحول در قوه قضاییه باید از درون آغاز شود تا این قوه در رسیدگی به وظایفش، از هر گونه آسیب وفساد مصون بماند.

وی با اشاره به گستردگی وظایف دادستان‌ها افزود:مقابله با فساد در دستگاه‌های دیگر، صیانت از حقوق عامه، رفع مشکلات کارخانه‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و مراکز تولید، برخورد قاطع با کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهند، از جمله وظایف دادستان مرکز استان است.
خوش خبر معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی هم در این مراسم با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن آرامش ملی ایرانیان گفت:علی رغم تحریم‌ها و دسیسه‌های دشمن، همدلی مردم و مسئولان باعث شده تا خراسان جنوبی در کشور به عنوان یک استان امن شناخته شود.
حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان نیز گفت: همدلی دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی نماینده، ولی فقیه در استان باعث شده تا کار‌ها به خوبی انجام شود.

در این مراسم حجت الاسلام علی نسایی زهان بعنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان معرفی و از خدمات سیدحسین مقدس دادستان سابق قدردانی شد

 

نظر شما