استاندار مرکزی در حاشیه افتتاح باغ موزه دفاع مقدس ؛

آحاد جامعه بدانند خون‌های زیادی برای اقتدار این نظام ریخته شده است

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۲:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۲۹۳۰
آحاد جامعه بدانند خون‌های زیادی برای اقتدار این نظام ریخته شده است
باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی در دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس همزمان با هفت استان دیگر؛ به صورت ویدئوکنفرانس با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش برنا از اراک، استاندار مرکزی در این آئین گفت: باغ موزه دفاع مقدس این استان پیشانی افتخارات و نماد جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و محلی برای یادآوری دلامردی‌های این عزیزان است.
سیدعلی آقازاده افزود: باغ موزه دفاع مقدس یادمان پیشکسوتان و فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بزرگ مردانی است که از جان خود گذشتند تا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت خار چشم‌دشمنان باشد. 

وی اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس بهترین سند دوران جنگ تحمیلی برای جوانان و نسل‌هایی که آن دوران را درک نکرده‌اند تا بیشتر قدر دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را بدانند. 

آقازاده بیان کرد: دفاع مقدس تجلی ارزش‌های والای انسانی در راه حفظ کیان ایران اسلامی است و آحاد جامعه باید بدانند خون‌های زیادی برای اقتدار این نظام ریخته شده است. 

وی بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، افزود: ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی و کمبود منابع، مصداق واقعی یک اقدام جهادی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز