معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

شرایط استان در موج سوم کرونا نگران کننده است / حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۳۰۳۴
شرایط استان در موج سوم کرونا نگران کننده است / حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: وضعیت کرونای تمام شهرهای این استان بحرانی است و اگر شهروندان مراقبت‌های ویژه را به کار نگیرند، شرایط سختی در پیش است.

به گزارش برنا از اراک  ، بهروز اکرمی  در جمع خبرنگاران در اراک افزود: خیز و موج سوم کرونا در کشور و استان مرکزی آغاز شده و شرایط نگران کننده است.

وی بیان کرد: بر اساس وضعیت و شرایط فعلی حاکم بر استان مرکزی، احتمال عدم اقامه نمازجمعه در برخی از شهرهای استان مرکزی وجود دارد که اسامی این شهرها از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فردا (پنجشنبه) اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است که انتظار می‌رود با شرایط بحرانی شهرهای استان مرکزی، خانواده‌ها آموزش را بیشتر از طریق فضای مجازی دنبال کنند تا دانش ‌آموزان کمتر در مدارس حضور یابند.

اکرمی اظهار داشت: تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، تیم‌های بازرسی خود را با استفاده از ظرفیت‌ سمن‌ها با جدیت به کار گیرند و با افرادی که در مجامع عمومی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع و جدی کنند.

وی تصریح کرد: بازرسی‌ها باید از ادارات و صنوف و بخش‌های مختلف صورت گیرد و تدابیر لازم برای برخورد قانونی با متخلفان اندیشیده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: برای مدیریت وضعیت فعلی باید اقدامات سختگیرانه حاکم شود و انتظار است مردم حساسیت موضوع را درک کنند.

اکرمی اظهار داشت: مشاهده برخی رفتارها از سوی خانواده‌ها و خروج فرزندان زیر ۲ سال در پارک‌ها و مجامع عمومی بدون ماسک قابل قبول نیست.

وی بیان کرد: برخی خانواده‌ها فرزندان خود را به مدارس نفرستاده‌اند اما حضور آنها در خیابان‌ها و پارک‌ها مشهود است، مشاهده اینگونه رفتارها جای تامل دارد، خانواده‌ها خطر را جدی بگیرند و به فکر جان خود و عزیزانشان باشند.

 

نظر شما