سرمایه‌گذاری ۷۵۰ میلیارد ریال در طرح معدن آندالوزیت

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۳۳۲۰
سرمایه‌گذاری  ۷۵۰ میلیارد ریال در طرح معدن آندالوزیت
جرجانی گفت: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح ۷۵۰ میلیارد ریال است که در آینده نزدیک با افزایش سرمایه‌گذاری، شاهد توسعه و افزایش ظرفیت تولید این واحد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تمرکز این سازمان در شهرستان نهبندان با توجه به وجود ظرفیت معدنی بر ایجاد، گسترش و توسعه صنایع معدنی و واحدهای فراوری جوار معدنی است.

عباس جرجانی روز چهارشنبه در بازدید از معدن آندالوزیت سرتل شرکت آرشیا اورنگ و واحد فراوری جوار معدن این شرکت در شهرستان نهبندان از همه سرمایه‌گذاران استانی و خارج از استان برای ورود به حوزه صنایع معدنی و سرمایه‌گذاری در بخش معدن و فراوری مواد معدنی دعوت کرد. 

وی افزود: پروانه بهره‌برداری معدن آندالوزیت سرتل در سال ۹۲ صادر شد که زمینه اشتغال ۳۵ نفر را به صورت مستقیم در ۲ بخش معدن و واحد فراوری فراهم کرده است.

وی ظرفیت تولید سالانه کارخانه آندالوزیت را پنج هزار تن عنوان کرد و گفت: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح ۷۵۰ میلیارد ریال است که در آینده نزدیک با افزایش سرمایه‌گذاری، شاهد توسعه و افزایش ظرفیت تولید این واحد خواهیم بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی اظهار داشت: بیشترین کاربرد ماده معدنی استخراجی و فراوری شده از این معدن برای تولید جرم‌ها و آجرهای نسوز در صنعت فولاد است که کاربردهای دیگری نیز در صنایع پتروشیمی، ریخته‌گری و صنایع کاشی دارد.

وی گفت: واحد فراوری آندالوزیت معدن سرتل در دهه فجر سال ۹۷ و با حضور معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان نهبندان افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز