آزمون نظام مهندسی در یاسوج برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۶۳۴۷۳
آزمون نظام مهندسی در یاسوج برگزار شد
آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی صبح امروز در یاسوج همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ وزارت راه و شهرسازی در اجرای مواد  ۱۱، ۲۱، ۲۶ و ۲۸ آیین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی معماری بخش‌های (نظارت و اجرا)، عمران بخش‌های (نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در پایه سه برای پروانه اشتغال بکار و  کاردان‌های فنی ساختمان و معمارات تجربی در تاریخ‌های سوم و چهارم مهرماه سال جاری بطور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور اقدام می‌نماید.

در حال حاضر حدود چهار هزار و پانصد مهندس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد  عضویت دارند؛ که از این تعداد حدود هزار  و پانصد نفر دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی می‌باشند.

قابل توجه داوطلبان آزمون: احراز هویت در جلسه آزمون ورود به حرفه، از طریق ارائه کارت شناسایی معتبر عکس دار و پرینت کارت شناسایی آزمون صورت خواهد گرفت؛ لذا ضروریست داوطلبان محترم علاوه بر پرینت کارت شناسایی آزمون؛ کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند.

به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده از ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) برای داوطلبان الزامی می‌باشد. ضمنا به همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده یا پدالکلی جهت استفاده‌ی شخصی؛   و نیز زیرانداز یا محفظه‌ی مناسب به منظور قراردادن کتب و جزوات بر روی آن و عدم تماس با زمین توصیه می‌گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز