در راستای پویش طرح آجر به آجر صورت پذیرفت:

با مشارکت بنیاد علوی مدرسه ۲کلاسه بااعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۰:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۳۹۳۷
با مشارکت بنیاد علوی مدرسه ۲کلاسه بااعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان افتتاح شد
در راستای پویش طرح آجر به آجر مدرسه 2 کلاسه علوی شهید رخشان روستای بورک شهرستان مارگون افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با حضور کریمی مدیر کل دفتر امور روستایی استاندار ، کرمی مدیر کل نوسازی مدارس استان ،فرماندار شهرستان مارگون . تند پور جانشین فرماندهی بسیج سپاه استان و جمعی از مسئولین استانی و محلی ،مدرسه 2 کلاسه علوی روستای بورک منطقه سیلاب وکلوار شهرستان مارگون افتتاح و بهره برداری رسید.

پیروز کرمی مدیر کل نوسازی مدارس استان  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بویژه شهید این روستا شهید رخشان گفت:روستای بورک یکی از آخرین روستای استان ما ،همرز با استان چهار محال بختیاری می باشد که با توجه به آمار 54 نفری دانش آموزان این روستا تصمیم به احداث این  مدرسه با مشارکت بنیاد علوی گرفتیم و امروز با حضور شما در این هفته مقدس بهره برداری را از آن آغاز میکنیم .

کرمی افزود :این پروژه در زمینی به مساحت 300 متر مربع با زیر بنای ساختمان آموزشی  138 متر مربع با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان با مشارکت بنیاد علوی احداث شده است .

وی ابراز داشت: با توجه به کمبود اعتبارات  و ضعیت کشور ،  انتظار داریم  نگهداری و مراقبت ازفضاهای زیبای آموزشی در اولویت اصلی همکارانمان در آموزش و پرورش قرار گیرد تا آیندگان هم از آنها استفاده لازم را ببرند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز